Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review: Essence lipstick | MATTE MATTE 08


Een hele lange tijd terug kocht ik deze lipstick van Essence. Een van de eisen die ik tegenwoordig graag wil is dat een lipstick niet shined maar lekker matt is!



Ik kocht een lipstick in de kleur MATT MATT MATT 08! Ik had de lipstick een tijdje weggestopt omdat ik niet de tijd had om mijn nieuwe producten te reviewen! Maar nu heb ik vakantie en heb ik alle tijd! Best wel heel jammer, want dat verdient deze lipstick namelijk wel! Kijk je mee met me? 

Essence Matt Matt Matt 08 it's a statement lipstick
Over lipsticks van Essence, lees ik 9 van de 10 keer altijd veel positiefs! Toch had ik van de nieuwste lijn van deze matte lipsticks nog geen in mijn bezit. Toen ik deze lipstick ontving van Sinterklaas, was ik niet direct enthousiast. De kleur leek anders op de foto dan in het echt. Nadat ik de lipstick een tijdje achterin mijn review lade weggestopt had, kwam ik deze tijdens het vooruit werken van nieuwe artikelen weer tegen. Ik besloot hem maar eens te gaan reviewen, en te dragen! Want dat is nogal spannend.

Essence zegt het volgende over deze lipstick:
"De lichte, romige textuur van deze Essence Matt Matt Matt 08 It's a statement lipstick combineert een mooie kleurverdeling met een matte finish."


Matt Matt Matt 08 It's a statement
Ik ontving deze lipstick in de kleur Matt Matt Matt (nummer 08). De kleur is een felle, donkerrode/paarse kleur. 



Swatch en conclusie
Als een lipstick romig en gemakkelijk aan te brengen is, dan ben ik eigenlijk gelijk al verkocht. Dikke 9 voor deze lipstick als het op pigment en aanbrengen aankomt. De lipstick smeert uit alsof je een lippen balsem aan het aanbrengen bent. De swatch is super! Mijn lippen hebben een mooi Matt effect. Ik had verwacht dat ik na een drankje mijn lippen bij zou moeten werken, maar dit valt erg mee omdat de lipstick Matt is en amper afgeeft. Ja, ik ben fan! En ja, ik wil meerdere kleuren van deze lijn kopen. Zo zie je maar weer dat een product die je in eerste instantie niet zo mooi vind, toch veel fijner kan zijn dan je had verwacht! Je koopt deze lipstick van Essence bij het Kruidvat, voor €2,39!

Ben jij al bekend met de matte lipstick lijn van Essence? 

Liefs,
Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x