Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Back 2 school | outfit inspiratie


Het is ondertussen alweer half juli en dat betekent dat ik eindelijk een welverdiende zomervakantie heb! Over zo'n ongeveer 7 weken hoef ik pas weer naar school.. Wat een fijn idee is dat zeg.



Bij een nieuw schooljaar hoort natuurlijk een nieuwe kledingkast en op wehkamp.nl deed ik vandaag alvast wat inspiratie op voor het nieuwe schooljaar! Hieronder zet ik ze op een rijtje!


De eerste drie kleding stukken zijn vrij simpel, maar zeker daarom niet minder leuk! Je wilt je nieuwe schooldag ook geen uren voor de kast staan, omdat je "niks" hebt om aan te trekken. Ik begin altijd graag met wat basic dingen en heb hier gekozen voor 3 zwarte shirtjes.. Dat kon ook niet anders! Ik draag al jaren lang zwarte shirts met strepen of met quotes erop en bij mijn vriendinnen sta ik daar ook zeker weten bekend om. Onder deze shirts draag ik graag een simpele jeans met scheuren en gecombineerd met sneakers met een leuk fel kleurtje. Lekker basic maar toch heel leuk! Wanneer het wat frisser word in de herfst kan je er altijd een bomberjack of een spijkerjasje overheen dragen!

Steps top
Noisy May T-shirt
Calvin Klein Jeans Tanya T-Shirt 


Yes! De combinatie van de streepjestop en de rok van Q/S vind ik echt ge-wel-dig! Hoewel ik in het begin dat deze fashionhype begon van de A-line rokken twijfelde ik of het wel echt mijn ding zou zijn. Doordat ik hele dunne en lange benen heb, kan ik langer lijken dan dat ik ben doordat ik dat rokje ga dragen. Mijn moeder heeft ook altijd gezegd: "je moet nooit lange dingen dragen of dingen met verticale strepen, want hier lijk je alleen maar langer door.." Ik heb hier heel lang naar geluisterd, maar op een gegeven moment dat ik van nah, het boeit me eigenlijk niet meer! Ik vind het rokje het mooiste om met een zwarte panty te dragen waar je je benen nog wel een klein stukje doorheen ziet. En om toch de herfst er een beetje bij te halen, heb ik er een lange sweater dress bij gedaan, en ben ik weer, zoals altijd, voor een safe kleur gegaan! Misschien zijn herfstrode items voor de volgende keer wel leuk.. De schoenen die ik erbij zou doen zijn laarsjes of stoere sneakers! Luf it! 

Wehkamp's great looks spaghettitop
Q/S designed by spijkerrok
POLO Ralph Lauren sweat jurk


De laatste collage is ook weer een vrij basic, maar wel een van mijn favoriete van bovenstaande collages. ik vind deze sneakers van NUBIKK echt prachtig. Volgens mij had ik afgelopen week dupes gepast bij de Bristol die verdomd veel op deze schoenen leken! Ik heb ze toen destijds niet meegenomen omdat er een beschadiging op zat. Ik vind de kleur ook mooi. Lekker "donker" zwart, haha. Deze 3 soorten sneakers combineer ik graag met een skinny jeans die mooi bij je lichaam aansluit en je rondingen goed laten zien. Als afronding maak ik het graag af met een van deze tops hierboven en een leuke sieraad zoals een ketting of horloge erbij. Je kunt wel merken dat ik fan ben van voorzichtige kleding items, met veel zwart.

Reebok CL LTHR sneakers
Nubikk Yeye Camo sneakers
New Balace WL373 sneakers

Alle bovenstaande items zijn te vinden via de linkjes onder de collages! Hier kun je ook de prijzen van alle items vinden!

Wat is jouw favoriete item uit deze collages?

Liefs,
Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x