Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Aankopen | United Wardrobe


Sinds ik de app heb geïnstalleerd, kan ik eigenlijk niet meer zonder.. en dan heb ik het over de app; UNITED WARDROBE!



Wat is United Wardrobe?
United Wardrobe is een platform waarop je tweedehands kleding, sneakers en accessoires kan kopen en verkopen. We leggen hierbij de nadruk op fashion, oftewel kwalitatief goede items. We staan dus geen rommel toe. United Wardrobe biedt naast een sociaal netwerk waarop je je stijl kunt delen en inspiratie kunt opdoen bij anderen, ook een heel veilig systeem waardoor je zowel als koper als verkoper zorgeloos kunt (ver)kopen.



Ondanks dat ik vrij weinig verdien bij het bijbaantje dat ik nu heb, vind ik de kleding allemaal hartstikke leuk. Ik heb een aantal mooie producten kunnen scoren en die wil ik graag aan jullie laten zien! Ik wilde het liefst met een nieuw paar schoenen in huis vallen, maar die heb ik nu eenmaal al te veel in mijn kast staan.. Wel kwam ik een aantal andere mooie items tegen waar ik heel erg blij mee ben! Kijk je mee?  



Als eerst wil ik jullie dit shirtje van Hollister laten zien. Ik zit namelijk nu in een soort 'fase' waarbij ik veel kleding wil kopen van Abercrombie & Fitch of van Hollister in dit geval. Inmiddels heb ik 2 items van Hollister op UW mogen bemachtigen en die vind ik zo fijn!

UW prijs (inclusief verzendkosten):
€13,50

Originele prijs:
 ?

Staat:
Gebruikt



Deze polo van Hollister is denk ik wel mijn meest favoriete aankoop tot nu toe van UW. Hij zit zo mooi strak om mijn lichaam! Luf it!

UW prijs (inclusief verzendkosten):
€16,00

Originele prijs:
 €25,00

Staat:
Nieuw



Ook kocht ik dit Boef shirtje, geweldig!

UW prijs (inclusief verzendkosten):
€20,00

Originele prijs:
 €29,95

Staat:
Zo goed als nieuw


Ook vond ik deze Replica van Calvin Klein op UW! Het is een string en hij kostte maar 9 euro. Hij is 1:1, dat betekent dat je deze neppe niet van de echte kunt onderscheiden. Het liefst had ik meer kleurtjes gekocht, maar die heb ik inmiddels al uit China besteld, dus die zijn onderweg..

UW prijs (inclusief verzendkosten):
€9,00

Originele prijs:
 €21,95 als je een echte Calvin Klein string koopt

Staat:
Nieuw



Ook zag ik dit shirt van ColourFul Rebel op UW staan! Het is zo'n leuk merk!

UW prijs (inclusief verzendkosten):
€23,00

Originele prijs:
 €29,95

Staat:
Zo goed als nieuw


Toevallig had ik een shirt van UW vandaag aan. Ik kocht dit shirt nog van Kenzo. Ook een replica, een neppe dus. Ik had hiervoor ook al een Kenzo shirt via UW besteld, maar die veel heel klein uit. En deze is zelfs oversized zoals je ziet. Fijn shirtje.

UW prijs (inclusief verzendkosten):
€15,00

Originele prijs:
€80,95 voor een echt Kenzo shirt

Staat:
Zo goed als nieuw


En ik heb op dit moment nog een order die onderweg is! Zin in, yeay!

Mijn account op United Wardrobe:
https://unitedwardrobe.com/nl/user/256483/closet

Heb jij al een account op UW?
Let me know!

Liefs,
Fardau

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x