Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Opgemaakt | Etos Shower Foam Lime & Carambola


Al jaren lang ben ik gek op de Shower Foams van Rituals..

En toen ik een paar maand terug in de Etos was, zag ik dat Etos een nieuwe lijn had, met verschillende geuren. En daar zat ook een Shower Foam tussen.

Inmiddels heb ik de Etos Shower Foam in Lime & Carambola voor je getest én opgemaakt en is het tijd voor mijn review! Lees je mee? 

Vroeger had mijn moeder soms de Shower Foams van de Rituals, maar de laatste jaren vind ik Rituals toch wel weer heel prijzig. Terwijl ik wel altijd tevreden was over de kwaliteit. Ik had daarom ook meteen hoge verwachtingen van de Etos Shower Foam.



De verpakking ziet eruit zoals ik van een Shower Foam gewend ben, alleen dan met een wat basic opdruk van de Etos! Ik vind de verpakking er leuk uitzien.


Dit is wat Etos zegt over de Shower Foam!

En natuurlijk de ingrediënten; niet te vergeten! Het valt mij op dat er al in de gehele lijst niks te vinden is over een limoenextract.. Het zit er dus helemaal niet in en dat vind ik jammer. Verder zitten er ingrediënten in die ik vaker voorbij zie komen op de verpakkingen van douchegels en Shower Foams. De geur van de Shower Foam is heerlijk, het is een limoengeur. Ik vind hem erg fris, doordat hij niet té erg aanwezig is. Van dit soort geuren krijg ik gelijk zin in de lente..



Ook in gebruik vind de Etos Shower Foam heel erg fijn. Hij schuimt goed, en ik heb het gevoel dat hij een lekkere geur achterlaat op mijn lichaam. De geur maakt het plaatje wel helemaal af!

Als je nog opzoek bent naar een Shower Foam voor een budgetproof prijs én als je houdt van limoengeuren, kan ik je de Etos Shower Foam zeker weten aanraden! De Shower Foam kost €2,99 voor 200 ml.


Ben jij al bekend met dit product van de Etos?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x