Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Dat Friese meisje achter deze blog


Het is altijd allemaal leuk en aardig, zo'n blog waarbij jullie foto's zien waar ik op sta, maar wie ben ik nou eigenlijk?

Niet iedereen kijkt op een andere pagina, op bijvoorbeeld "wie ben ik?" of "over mij". Het leek me als een begin van het weekend wel leuk om dit met jullie een keer te delen! Want hey, het is internet, en het maakt een beeld wat jullie van mij vinden. Ik denk er dan wel eens diep over na, en dan vind ik het best wel gek om te beseffen hoe er twee totaal verschillende werelden bestaan. De "echte" wereld, en de online wereld. De meisjes met soms het zogenaamde "perfecte gezicht" op Instagram, die ook gewoon filters kunnen gebruiken op hun foto's of ze kunnen bewerken met Photoshop. Dat is ook het leven..

Hmm.. zal ik maar bij mijzelf beginnen? Ik ben Fardau. Een 18 jarige meid met een veel te vol hoofd die haar zelf ook niet helemaal snapt. Maar door het veel te drukke en volle hoofd ook ontzettend veel dingen wil meemaken in het leven. Aan de ene kant kan ik enorm genieten van een dagje voor mezelf waar ik de hele dag op de bank lig met een dekentje, en een laptop op mijn schoot. Maar de andere kant van mij is dat ik écht niet stil kan zitten. Ik wil dingen ontdekken, en mezelf ontdekken in het leven, wie ik nou écht ben.. Ik wil dingen ondernemen die ik nog niet eerder heb gedaan of niet ken. Ik wil fotograferen en de foto's delen op mijn blog, om jullie te laten weten wat ik van een product vind.

Ik studeer Pedagogisch Medewerker, niveau 3 aan de Friese Poort. De meeste mensen weten wel wat de opleiding inhoud; werken in de kinderopvang. Het is eigenlijk gewoon ontzettend leuk en ik geniet van elk klein moment. Ik houd me bezig met de ontwikkelingen van het kind, het spelen en verzorgen, en nog veel meer! Ik ben gek op kleine kinderen (0-4 jaar) en ik kan niet meer zonder! Naast mijn opleiding ben ik dol op fotograferen, en spreek ik graag af met mensen die dicht bij me staan.


Onzekerheid is iets wat al vanaf dat ik nog klein was, een grote rol in mijn leven speelt. Hier heb je het stukje echte wereld en de online wereld als een goed voorbeeld. Op Instagram, mijn blog en andere kanalen kom ik vaak over als een heel zelfverzekerde meid. En geloof me, dat ben ik voor een deel zeker weten! Maar ook dat is niet altijd zo geweest en dat mag ook, dat is oké. Iedereen heeft het eigen pad die hij/zij loopt in het leven. En dat brengt je weer tot de persoon wie je nu bent. Sterker, volwassener en zekerder. Maar, ik blijf dat ene Friese meisje die zich altijd druk maakt om alle kleine dingen die fout gaan, of niet goed zullen zijn.

Ik heb ontzettend lieve mensen om mij heen waar ik veel mee kan lachen. Samen lunchen, winkelen in een andere stad, en vervolgens uren lang praten over alle domme dingen. Ja, dat ben ik. Ik ben zo af en toe ook nog wel eens een kind. Ook ben ik dol op diepzinnige quotes die over het leven gaan en help ik mensen graag wanneer dit nodig is.

Zo, genoeg gepraat over mij. Hopelijk hebben jullie mij nu wat beter leren kennen op deze manier. Ik denk dat het belangrijk is om zulke dingen te delen, zodat jullie een beter idee hebben van dat Friese meisje achter deze blog.

Heb je nog vragen?
Je mag me altijd een mailtje sturen of een reactie achterlaten!

Liefs,
Fardau

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x