Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

5x dingen die ik helemaal niks aan vind



De titel van dit artikel komt wellicht heel negatief over, maar zo bedoel ik het niet! Ik geloof dat we allemaal soms wel dingen hebben die we echt niet fijn vinden..


En uiteraard heb ik die ook! Kijk je mee? 

Low waisted jeans
Deze soort type broeken heb ik nooit fijn gevonden. Of zal ik het beter verwoorden, eigenlijk helemaal niet. Ik snap niet dat mensen dit soort broeken kunnen dragen. Als ik dit soort broeken vroeger aan trok, zat ik er de hele dag aan te 'trekken' omdat ik de hele dag door bang was dat mijn broek ging afzakken tot aan mijn knieën.. Struggles! Nee.. absoluut niet mijn ding.. En eigenlijk alle broeken die high waisted zijn vind ik dan weer heel erg fijn.

Desigual kleding
Opzich snap ik nog wel dat de wat oudere volwassenen dan ik dit leuk vinden. Het heeft best een dure uitstraling als je dit merk draagt. Maar nee, het is totaal niet mijn ding en dat zal het ook nooit worden! Geen lange wijde rokken, jurken met een V hals of jurken met opvallende bloemenprints voor mij. Dat laat ik liever aan iemand anders over. Al vind ik het zo af en toe wel leuk bij andere mensen staan!

Botox en (lichaams) vergrotingen
Met dit soort dingen wil ik ook echt niks te maken hebben. Al heb ik best wel begrip voor dat er mensen zijn die iets willen veranderen aan hun lichaam omdat ze er ontevreden mee of onzeker over zijn. Ik snap het, als het bijvoorbeeld een te grote neus is, of oogleden die naar beneden hangen.. Maar bij bijvoorbeeld je lippen laten opspuiten, of een borstvergroting nemen.. Ik vind het maar onzin. Je bent mooi op je eigen manier! Zelf heb ik gelukkig geen mensen in mijn omgeving die dit doen, maar ik zie het wel heel vaak bij BN'ers terug..

Klassieke muziek
Dit soort muziek is gewoon totaal niks voor mij. Al zou ik geld ervoor krijgen zou ik er zelfs nog niet naar kunnen luisteren.. Zet mij maar op een feest met dance, house en top40 muziek met wat mixdrankjes in mijn hand. Dat is dan wel helemaal mijn ding!

Dure designer items
Ik wil hier niemand mee aanvallen, want dat kan zo opgevat worden. Als jij een persoon bent die veel geld wilt uitgeven aan een designer product, ga je gang, ik houd je niet tegen! Maar dit is wel iets wat ik zelf nooit zou doen. Ik vind bijvoorbeeld €200 euro voor een paar uggs al duur. Laat staan voor een tas! Het is zeker wel eens gebeurd dat ik iets meer uitgaf, maar over het algemeen ben ik hierin best wel heel zuinig.

Wat vind jij helemaal niks aan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x