Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Opgemaakt: Hema It's My Beautiful Skin Day Dag Créme


Producten voor de huid die zich perfect aanpassen aan jouw huid, zijn vaak lastig te vinden..



Zo heb ik bijvoorbeeld al heel veel verschillende dagcrèmes geprobeerd, puur omdat ik van veel dagcrèmes rode uitslag krijg. En het blijft lastig.. Ik ben daarom maar weer een nieuwe winkel ingestapt, en dit keer heb ik de dagcrème van de Hema opgemaakt!


De it's my beautiful skin day dagcrème van de Hema beschermt en hydrateert de droge huid intensief, tenminste, dat is de bedoeling van een dagcrème. De dagcrème bevat Boswellia Extract en dat zorgt er voor dat de rood heden op de huid verminderen..


De dagcrème bevat een SPF van 10. En dat maakt me al happy! Ik gebruik in de zomertijden altijd al een foundation met SPF 20, maar vind het ook belangrijk dat er een SPF in mijn dagcrème zit voor de extra bescherming van mijn huid.




 Ik ben nooit zo'n voorstander van nieuwe dagcrèmes geweest, omdat ik van veel dagcrèmes een rode uitslag kreeg. Maar nu ik deze een hele maand in gebruik heb gehad, merk ik wel degelijk het verschil met de andere dagcrèmes die ik heb geprobeerd. Mijn gehele huid is vrij droog en zeer kwetsbaar als het gaat om nieuwe producten.

Ik vind het een heel fijn product die in ieder geval geschikt is voor mijn gevoelige en droge huid en daarnaast heeft het product mij erg verrast! Deze dagcreme van de Hema raad ik jullie zeker aan..

Ben jij bekend met de huidproducten van de Hema?
Hema It's my beautiful skin day dagcreme, met SPF 10 is verkrijgbaar voor €2,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x