Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Tien dingen die ik graag doe op een vrije dag


Op een vrije dag zijn er altijd wel van die standaard dingen die er moeten gebeuren, in het huis of erbuiten..



Je slaapkamer schoonmaken, artikelen vooruitwerken, met schoolwerk bezig.. Vandaag deel ik tien dingen die ik het liefste doe als ik een vrije dag heb!

Uitslapen
Het fijne aan een vrije dag hebben, is dat je nergens je bed voor uit moet.. Of nouja, met een uitzondering als je wel leuke dingen op de planning hebt staan! Meestal ben ik 's ochtends rond een uur of 10 á 11 wakker. En als je dan om 11 uur wakker bent, en je beseft dat je geen verplichtingen hebt om daarvoor op te staan.. Heerlijk!

Artikelen vooruitwerken
Vrijwel elke dag zou ik het liefste artikelen willen vooruitwerken. Maar helaas is dit niet mogelijk voor mij in combinatie met sporten, school, werk en stage. Maar, op een vrije dag zoals vandaag, kan ik daar uitgebreid de tijd voor nemen! Ik maak hier dan vandaag ook lekker gebruik van.. Er komen dus weer heel veel leuke artikelen online, hihi.


Een stuk gaan wandelen in de natuur en daarbij fotograferen
Het moet gewoon soms gebeuren.. Dat het heel mooi weer is en dat ik de behoefte voel om te gaan fotograferen! Soms het maken van extra productfoto's, maar ook vaak van de natuur...

Online winkelen
Gewoon lekker op de bank hangend, in bed liggend, met je laptop op je schoot.. Dit is helemaal niet verkeerd op dit soort vrije dagen. Gewoon even relaxen en lekker speuren op webshops.. Meestal gooi ik dan van alles in mijn winkelmandje, maar is het veel te duur om het te bestellen. En soms, dan verzin ik wel weer een excuus om het wél te kunnen kopen, haha!

Blogs lezen en op artikelen reageren
Ik vind het daarnaast ook heerlijk om de middag te beginnen met het lezen van blogs.. En daar heb ik op een vrije dag ook uitgebreid de tijd voor! Ik lees alle artikelen die mij aanspreken en ik reageer ook zo af en toe!

Uitgebreid douchen
Meestal word ik 's ochtends heel laat wakker, waardoor ik in mijn pyjama aan de eettafel zit te lunchen. En als je dan je buikje vol hebt gegeten, is het heerlijk om een hete douche te nemen, en oja, éxtra lang erover doen!

Programma's terugkijken
Het komt niet heel vaak meer voor, dat ik een tv programma uitgebreid op tv volg. Een programma als GTST heb ik jarenlang elke dag op tv gekeken, maar dat is nu veel minder geworden door Youtube en Twitch. Twitch is een livestream platform voor gamers. Maar, als je dan op Facebook aan het scrollen bent, en je ziet dat je favoriete programma die je vroeger altijd keek, nu weer op tv komt.. Kan ik het niet meer laten om op uitzending gemist het terug te kijken..

Inspiratie op doen voor nieuwe artikelen
Ik kan uitgebreid op pinterest, andere blogs en het internet zelf urenlang rondspeuren.. Om inspiratie op te doen voor nieuwe artikelen! 1 woord; heerlijk!

Uitgebreid mijn make-up doen
En, je make-up niet te vergeten.. als ik ook echt nergens naar toe ga die dag, dan heb ik lekker een kaal gezicht. Maar als ik wel ergens naar toe moet.. Op de een of andere manier maak ik mij dan extra uitgebreid en mooi op.

Nieuwe week to do list maken
Vrijwel elke week maak ik een nieuwe week to do list, simpelweg omdat ik dat heel erg fijn vind om mee te werken. Zo houd ik overzicht in wat ik elke dag moet doen. Zo vergeet ik (bijna) nooit wat.. Plannen, plannen, plannen!

Wat doe jij graag op je vrije dag(en)?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x