Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Opgemaakt: Essence All About Matt! Fixing Compact Powder


De welbekende matte poeder om je gezicht te matteren, is een product die elke keer weer op mijn kooplijstje staat..



Het is een prachtig product, met een mooie matte finish. Ik ben dol op deze poeder van Essence, en daarom koop ik 'm elke keer opnieuw als die is opgeraakt!

De All About Matt! Fixing Compact Powder is van Essence en je kan 'm gemakkelijk verkrijgen bij het Kruidvat. Voor dit product heb je tegenwoordig geen 'tweede schap' nodig. Een echt budget product.


Dit is het resultaat! Er zit echt nog een heel klein beetje poeder in, maar dit krijg ik amper tot niet eruit. De verpakking is vrij simpel en doorzichtig, zodat je de poeder goed kunt zien. Prachtig product!



Een prachtig product dat ik zeker weten bij de volgende aankoop weer veel ga gebruiken. Hij werkt geweldig, om je foundation op je gezicht te matteren. Een geweldige dekking en ook gemakkelijk te gebruiken op de delen van je gezicht.

Mijn gezicht blijf ook echt de hele dag matt! Ja, ook tot het einde van de dag. Het doosje vind ik niet zo fijn, deze ging al gelijk kapot toen ik 'm 1 keer opende..

Ik heb dit product gekocht bij het Kruidvat, voor €2,99.

Wat vind jij van dit product? Of raad jij mij een andere fijne poeder aan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x