Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Hello Autumn | Mijn 3 favoriete herfst lipsticks


In de herfst veranderen vaak de oogschaduw en lipstick kleuren! We kiezen minder snel voor felle, zomerse kleuren..



Dit is iets wat ik de afgelopen maanden veel heb gemerkt in bijvoorbeeld het Essence make-up assortiment. Er zijn veel matte, donkere kleuren ingekomen. Ik ben heel benieuwd naar die lipsticks trouwens!

En omdat de kleuren weer donkerder worden, wil ik vandaag jullie mijn 3 favoriete herfst lipsticks laten zien.

Make Up Revolution Collection Shade - Collection Rebel With Cause





Dit vind ik echt, een pure, heerlijke kleur voor in de herfst.. Deze lipstick kan elke dag wel gedragen worden! Deze lipstick dekt goed op mijn lippen en droogt mijn lippen absoluut niet uit.

Essence Velvet Matt | 18






Deze lipstick heb ik nu ook alweer een tijdje in mijn handtas zitten. Smeert lekker op mijn lippen uit, des ondanks dat het een matte lipstick is. Droogt heel mooi matt op! 

Essence lipstick uit de LE van kerstmis 2015 | Let's The Berry-tales begin!





Deze blijf ik maar gebruiken! Het is nog steeds mijn all-time favorite. Dus ik baal ook echt heel erg dat hij uit een Limited Edition komt van Essence.. Nog steeds in love!

Dit zijn mijn 3 favoriete herfst lipsticks van dit moment! Stuk voor stuk draag ik ze met regelmaat, de een wat vaker dan de ander. Pretty! 

Liefs,
Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x