Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

WISHLIST AUGUSTUS 2016


Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een wishlist artikel heb geschreven..



Maar, vandaag deel ik met jullie de producten die ik echt heel graag wil hebben!

Benieuwd? Lees dan even verder.. 

Nieuwe spiegelreflexcamera; Canon EOS 1200D - Ik zou graag als ik over een paar maanden wat groter ben op mijn blog, eerst een eigen domein willen en daarna een nieuwe camera! Dit maakt de kwaliteit van de foto's zoveel mooier.. Heeft iemand nog goede tips voor betaalbare spiegelreflexcamera's om mooie foto's mee te maken en evt. mee te kunnen filmen?
Laat het me dan weten in de reacties! 

Kenzo T-shirt - Dit shirt vind ik al een hele lange tijd mooi, helaas is dit shirt moeilijk verkrijgbaar en de originele prijs is behoorlijk aan de prijzige kant. Ik ben van plan om een Replica te kopen, maar nog even doorsparen dus..

Softbox - Ik heb altijd al moeite gehad met de belichting van mijn product foto's, en door middel van een softbox kan je de belichting zelfs als het avond is nog mooi maken.

Adidas Superstar - Een tijdje geleden waren deze schoenen een grote hype en een trend, toen destijds wou ik helemaal niks van deze schoenen afweten. Toch ben ik echt heel erg dol op deze soort van de Adidas Superstars, en ben ik stiekem elke dag op zoek naar deze versie, maar tot vandaag is hij nergens meer te verkrijgen in mijn maat.. Ik baal daar zo erg van!

Welke producten heb jij op je wishlist staan?

Liefs,
Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x