Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Tag: My Make-up story


Soms denk ik terug aan de tijd, toen ik 15 jaar was, en nog helemaal geen make-up droeg..



Dan besef ik me eigenlijk hoe snel de oversprong is gegaan van geen naar niet meer zonder willen. En vooral naar buiten, ik ga nu echt nooit meer zonder make-up naar buiten. Op een andere blog kwam ik deze tag tegen, die perfect bij deze gedachtes paste.

Vandaag beantwoord ik namelijk 10 vragen die over de geschiedenis van mijn make-up leventje gaan. Lees je gezellig mee?

1. Hoe oud was je toen je met make-up begon?
Ik geloof dat ik toen een jaar of 15 was, toen ging ik fulltime mascara dragen. En op sommige dagen droeg ik wat foundation..

2. Hoe ben je met make-up begonnen?
Vroeger mocht ik wel eens lipgloss dragen van mijn moeder, en bovendien.. Op die leeftijd ga je meestal wat met je vriendinnen meelopen. Mijn vriendinnen om mij heen begonnen op hun 14e à 15e wat meer met oogschaduw en mascara.. Later toen ik dat wat onder de knie kreeg, kocht ik voor het eerst een mascara. En wat voelde dat ineens 'zwaar' op mijn wimpers, haha!

3. Wat zijn enkele van je favoriete merken?
Dat vind ik wel een moeilijke vraag.. Omdat ik op dit moment veel nieuwe merken aan het ontdekken ben. Essence vind ik een zeer fijn budget merk, met goede producten. Maar ook merken zoals Rimmel London hebben hele mooi producten, maar net even wat duurder.

4. Wat betekent make-up voor jou?
Make-up heeft voor mij wel een soort van betekenis op de een of andere manier.. Make-up betekent voor mij, jezelf mooier maken op een natuurlijke manier.

5. Als je maar 4 producten op je gezicht zou mogen dragen, welke zouden dat dat zijn?
Dagcrème, foundation, concealer en matte poeder. Lastig dit, haha!

6. Wat vind je het leukste aan make-up?
Het opmaken van jezelf, maar vooral nieuwe make-up kopen en uitproberen of testen!

7. Wat vind je van drogisterij make-up versus duurdere merken?
Het hangt af van het product vind ik, als het om lipsticks gaat zou ik eerder een kopen van een duurdere variant. Maar als het bijvoorbeeld om mascara gaat koop ik gauw een van Essence of Catrice, omdat ik die ook gewoon fijn vind.

8. Welke tip heb je voor beginnende make-up gebruikers? 
Blijf dicht bij je eigen mening, en draag de make-up waar jij jezelf goed bij voelt. Dit is een tip die ik sowieso wil meegeven, aan iedereen die make-up gebruikt.

9. Welke make-up trend heb je nooit begrepen?
Gekleurde oogleden, maar dan ook echt fel gekleurd.. Ik vind het echt afschuwelijk..

10. Wat vind je van de beauty community op YouTube?
Echt, maar dan ook echt heel leuk! Ik kan er veel van leren.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze tag vinden, laat het me weten in de reacties hier beneden, ik ben zeer benieuwd!

Vanaf welke leeftijd begon jij met make-up dragen?

Liefs,
Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x