Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Primark Groningen shoplog | Augustus 2016


Het is nog niet zo heel lang geleden dat ik een Primark Shoplog voor jullie schreef..



Primark is een winkel die niet heel dichtbij zit, het is minstens een uur rijden met de auto. Daarom combineren wij het ook vaak met een dagje Groningen, zodat we er niet alleen heen rijden om naar de Primark te gaan! Er zijn altijd zo veel leuk dingen bij de Primark!

Het voelde als te lang geleden, dat ik er voor het laatst was geweest. Daarom werd het deze maand augustus 2016 maar weer eens tijd om langs te gaan.. Kijk je mee?

De reden waarom ik naar de Primark ging, is omdat ik echt heel erg benieuwd was naar de zomer collectie! Ik zag zoveel leuke shoplogs en artikelen voorbij zien komen van de Primark, dat ik het gewoon niet meer kon laten! Ik had al een paar leuke items gespot en daarvoor zou ik vooral even langsgaan.


Pyjama broek met cactussen / uit de sale: €5,-


Na het zien van al deze items, zul je waarschijnlijk denken dat ik niet heel goed ben geslaagd met kleding. En ja, dat klopt. De collectie viel me tegen. Ik heb in totaal 3 shirtjes gepast, en daarvan maar 1 meegenomen. Plus dat de meeste items helemaal niet mooi zaten.. 

2 stuks beautyblender / €2,-


Een item waar ik echt van houd van de Primark, is deze wimperkruller! Echt zo'n 3 jaar geleden kocht ik zo een van de Primark ook al, en besef, dat ik die na 3 jaar nog steeds met succes gebruik! En nu was het na 3 jaar echt wel tijd voor een nieuwe.. 

Primark wimperkruller / €1,50


Pack van 50 haar elastiekjes / €1,50 


Ik besef me nu dat ik eigenlijk nog nooit iets heb geschreven over body's, of mijn mening erover. Achter deze aankoop zit een verhaal, haha! Ik zag 'm hangen, gelijk aan het begin van de hoofdingang. Een vriendin van me was deze dag mee, naar de Primark, dus zij ging gelijk zeggen van "wow die is echt heel leuk!" Maar ik twijfelde, want ik heb al vaker een body aangepast in de H&M. Ik kan ook eigenlijk niet begrijpen, dat mensen dit lekker vinden zitten.. Het zat echt verschrikkelijk moet ik je zeggen.. Maar de kleur is zo mooi, en hij zat prachtig om mijn lichaam, dus ik ga 't gewoon dragen, zonder de knoopjes vast! Ook ideaal, toch? Of niet.. 

Kakigroene body / €8,-

Wat heb jij voor het laatst gekocht bij de Primark?

Liefs!

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x