Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

5 items die je nodig hebt in je kledingkast deze zomer


De zon op je huid is heerlijk, en vooral nu deze week. Dagen die me echt blij maakten..


Vandaag deel ik 5 kleding items met jullie, die perfect zijn voor je zomer garderobe! 

- Zwarte bomberjack met patches: er zijn al heel veel verschillende soorten bomberjacks op de markt gekomen, maar dit is toch wel echt mijn favoriet! Ik zou dan eerder gaan voor kakigroen dan zwart, want ik vind zwart weer té zwart als het heel erg warm is buiten. 
- Gestreepte halter top: Deze is van Straatstijl. De perfecte manier als er hoge temperaturen zijn buiten. Als je een subtiel kettinkje hebt, maakt het de hele outfit af! 
- Zwarte top met rijgsluiting: de nieuwe trend deze zomer! Ik vind het leuk staan als je er een hemdje onder draagt, zonder hemdje zou ik het niet snel dragen. Iets te ordinair.. 
- Creepers: als het gaat om schoenen, en om de trends op dit moment, ga ik zeker weten voor creepers! En heel toevallig.. Heb ik die gekocht 2 weken geleden. Daar komt nog een extra artikel over online binnenkort..
- Oudroze body: ook een grote trend van dit seizoen. Ik vind het alleen niet bepaald comfortabel zitten.. Maar ik vind het zeker een leuke trend! 

Welk item of trend wil jij toevoegen aan je kledingkast?

xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x