Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Trends die ik nooit mee gevolgd heb


Elk jaar komen er trends, blijven een tijdje en gaan weer.. Dit jaar heb ik een aantal trends voorbij zien komen!



Laten we eens kijken..

Nike of Deus petje



Bron: Google
Dit vind ik persoonlijk een van de ergste trends van de petten geschiedenis. Zoals je misschien al kunt raden, vind ik dat bij deze trend er heel veel mensen zijn meegelopen.. Zelfs meisjes in mijn omgeving die niet zo 'tomboy' achtig waren, droegen ineens ook deze petten. Op een gegeven moment kwamen er ook argumenten zoals "een jongen die een deuspet draagt is dit of dat.."

Adidas Superstars:



Bron: Google Afbeeldingen
Het klinkt misschien raar, maar deze trend vind ik stiekem wel leuk. Met de 'bekende' witte Adidas Superstars zie je iedereen mee lopen, maar als je bijvoorbeeld de donkerblauwe of de zwarte neemt, zou ik het niet erg vinden om ermee te lopen! Binnenkort maar kopen denk ik, oeps..

Triangle bikini's:



Bron: Google Afbeeldingen
Het volgende betreft ook wel het meeloop gedrag. De bikini's zie je tegenwoordig overal, ik heb ze al gespot bij de H&M, Hunkemoller maar ook zelfs bij de Primark. Zelf vind ik het echt een lelijke bikini, sorry voor de fans!

Daniel Wellington Horloge:


Bron: Google Afbeeldingen
Eigenlijk een normaal horloge is dit.. Maar dit is ook weer 1 grote hype geweest. Ik vind 'm persoonlijk een beetje oudbollig staan..

Wat vinden jullie van deze trends?

Liefs en tot donderdag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x