Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Music of the moment (juli 2016)


Deze maand heb ik veel geluisterd naar muziek, van een heel bekende artiest tot een totaal onbekende..



En ik vond nog meer mooie nummers die ik graag vandaag met jullie wil delen. Kijk je mee? 


Sit Still, Look Pretty - Daya


Ik kon alleen deze versie op YouTube vinden helaas. Voor zover is dit een van mijn favoriete nummers op dit moment, die ik veel luister. 

Someone Who Needs Me - Bob Sinclar


Een lekker dance-feest nummer!


LA LA LAND - DVBBS





Gekke mix van steeds hetzelfde.


Work - Rihanna & Drake




Een best wel oud nummer, maar hij blijft leuk hihi.



Lieke Van 't Veer - Uit Elkaar



Gave cover van een meisje die heel mooi kan zingen, ik ben echt fan van haar!

Love Yourself - Lieke Van 't Veer 


Dit nummer staat zeker op 1 bij mijn favoriete nummers op dit moment, kippenvel en het brengt me een lach op mijn gezicht..


Into you - Ariana Grande





Ik hoorde dit nummer vorige week voor het eerst, maar ik vond 'm gelijk al leuk. Sowieso vind ik nummers van Ariana Grande vaak wel gaaf!


Millionaire - Nelly


Mag het nu wat warmer weer worden?

Wat heb jij veel geluisterd deze maand?

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x