Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

MAX & MORE Absolute Nudes - Mini Nail polish Set


Ik hou van nude kleuren. Niet alleen met nagellak, ook met oogschaduw en lipsticks.



Vandaag review ik voor jullie dit mini nagellak setje van Max & More, met 6 mooie kleurtjes die je gemakkelijk kunt meenemen!

De nagellakjes bevatten 2 ml per stuk.



De verpakking vind ik wel mooi, niet te heftig opgemaakt en je ziet aan de kleur van de verpakking al gauw dat er nude kleurige lakjes in zitten. Vind ik een mooi pluspuntje! een minpunt is dan weer dat het gripsysteem op de dopjes wat klein zijn, dit maakt het moeilijker om je nagels ermee te lakken. Tijd om te gaan kijken naar de swatches!


Alle kleuren heb ik met 2 à 3 laagjes aangebracht.. Bij de eerste 3 kleuren moest ik dat wel per se doen, aangezien de lakjes heel erg waterig zijn en daardoor niet goed willen dekken, jammer Action!

De eerste kleur is een lichte roze kleur, met een mooie glans erin. Een leuk kleurtje voor in de zomer.

De tweede kleur is een nude achtige kleur, met een klein beetje glans. Je kan het lakje alleen zo dragen, maar ook in combinatie met een glitter topcoat zou het leuk kunnen staan.

De derde kleur is een soort van oranje kleur, met weinig shimmers. Net als de eerste kleur vind ik dit een mooi kleurtje voor in de zomer.

De vierde kleur is duidelijk een nude kleur, heel mooi!

De vijfde kleur is een opvallende bruine kleur, nude. Op de foto lijkt hij heel donker bruin, maar in het echt is het duidelijk een lichtbruine kleur.

De zesde kleur is een typische heel donkere nude kleur, zeker geen favoriet voor mij haha.

Ik vind niet alle nagellakjes mooi, maar mijn favorieten zijn toch wel de tweede kleur en de vierde kleur. De nagellakjes blijf zo'n 1 à 2 dagen mooi zitten.

Dit mini nagellak setje is te koop bij de Action en kost €0,99 cent.

Welke kleurtje vind jij het mooist? 

Liefs,

Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x