Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Daily make up


Vandaag laat ik jullie mijn dagelijkse make up producten zien! Deze producten gebruik ik het liefst en blijf ik ook elke keer kopen.


Veel zijn budgetproof en gemakkelijk te krijgen, en bijvoorbeeld mijn foundation is dan weer wat duurder en moeilijker te verkrijgen. 


De basis: elke dag, zoals schooldagen, stagedagen of werkdagen, gebruik ik een primer. Zwitsal op 't wangetje gebruik ik als dagcrème / primer. De geur alleen al.. Mmm! Het ruikt zo lekker naar baby'tjes. Deze is goedkoop en gemakkelijk te krijgen, maar ik ben hier echt over te spreken, en het unieke is dat het helemaal niet bedoeld is als dagcrème, maar het wel superfijn werkt! Voor dagen dat ik geen make-up draag draag ik dit ook op mijn gezicht, gewoon om het wat extra te verzorgen. 


Daarna breng ik mijn foundation aan en deze is van Rimmel London, MATCH Perfection, in de lichtste kleur. En als ik onzuiverheden heb, gebruik ik een concealer. De concealer die ik gebruik is van Essence, in de lichtste kleur. En ik gebruik altijd mijn matte poeder van Essence! 




Wenkbrauwen: om mijn wenkbrauwen in te kleuren gebruik ik een wenkbrauwpotlood van Essence, in de kleur 04 blonde. Ik gebruik ook een trimmer van de action, om mijn wenkbrauwen te 'scheren.' Op dit moment vind ik epileren nog een eng dingetje, haha. 


Ogen: voor mijn ogen gebruik ik deze mascara van Essence, de PLUMP NO clump volume mascara. Ik heb hem voor de tweede keer opnieuw gekocht, en wil hem binnenkort weer kopen. Ik gebruik 'm echt elke dag. 


Zo, dit waren mijn vaste dagelijkse make-up producten van dit moment! 

Hebben jullie ook een vaste dagelijkse stash?

Heel veel liefs! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x