Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

25 dingen die mij altijd gelukkig maken!


Geluk en blijheid zit 'm in juist de kleine dingen, tenminste, dat is de bedoeling!



Wij mensen zijn juist geneigd te denken om naar de toekomst te kijken. Later wil ik veel geld, huisje boompje beestje en een mooi huis. Daardoor zien we de kleine, alledaagse, fijne momentjes vaak over ons hoofd.

Vandaag deel ik 25 dingen waar ik áltijd gelukkig van word en die mijn dag goed kunnen maken.
Lees je mee?

<'3 s' Ochtends wakker worden (op een zonnige dag!) en kunnen genieten van allerlei leuke ideeën voor nieuwe artikelen.
<'3 De avond van te voren geen wekker te hoeven zetten, en een hele lange, vrije dag hebben de volgende dag!
<'3 De zomer.. Zon, warme en het strand doen mij altijd goed.
<'3 Na een lange school of werkdag op de bank of mijn bed ploffen met een kop thee en mijn telefoon erbij.
<'3 Lunchen in de stad met leuke en lieve mensen en gezellig bijkletsen. yeay. 

<'3 Uitgebreid lunchen - bijvoorbeeld als ik alleen thuis ben - en als de zon schijnt en ik lekker in de tuin kan zitten.
<'3 Uit eten gaan!
<'3 Mooie make-up scoren met een lage prijs.
<'3 Mijn lelijkste, oude onesie aantrekken en knuffelen met mijn hondje!

<'3 Het gevoel en de geur van nat, net gewassen haar. Mmm!
<'3 Een nieuwe video die op YouTube is geüpload van mijn favoriete YouTuber.
<'3 Lieve reacties van jullie op mijn blog.
<'3 Goed gelukte foto's voor een artikel of voor op Instagram! :)

<'3 Een leuk boek uitlezen waarvan er meerdere delen blijken te zijn.
<'3 Het dragen van mijn favoriete outfit.
<'3 Een dagje zwemmen, als het maar in een zwembad is vind ik het goed!

<'3 Een avondje chillen in mijn onesie op de bank met Uitzending Gemist of RTL XL op mijn laptop kijken!
<'3 Artikelen lezen van mijn favoriete bloggers.
<'3 Warme chocolademelk met heel, maar dan ook heel veel slagroom, nomnom! 
<'3 Bloggen natuurlijk ook!

En zo kan ik nog wel een hele waslijst vol maken.. 

Ik hoop dat jij vandaag ook iets kan doen waar jij van kan genieten en blij van wordt, al is het iets heel kleins en duurt het misschien niet lang, maar geniet, van ALLES wat er in je leven gebeurd!

Waar word jij écht gelukkig van?

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x