Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Wishlist: MINIINTHEBOX Watches


Mijn liefde voor horloges van Miniinthebox zal ik niet wegschuiven.. Ik vind de horloges stuk voor stuk enorm mooi..



En ik ben stiekem wel een beetje teleurgesteld dat ik er nooit 1 heb besteld. Ik ben altijd zo bang dat als ik een horloge van een Chinese webshop bestel, dat hij kapot aankomt of het gewoon helemaal niet doet.. Er zijn veel horlogemerken, maar ik kan nooit een leuke vinden in de winkel. De horloges van Miniinthebox zijn net wat anders, en ik ben verliefd haha!

Het assortiment van Miniinthebox is net wat uitgebreider dan dat van andere horlogemerken.

Mijn favorieten? Lees je mee?


1. Een van de mooiste is dit horloge met een landkaart erop. Zo tof! €6,16
2. De afbeelding op het horloge vind ik zo mooi! €6,85
3. Maar ook van dit horloge vind ik de binnenkant heel mooi. Zeker de combinatie van de 2 horloges, een zwarte en een witte. €9,79
4. Een ander idee, een horloge zonder een afbeelding erin, leuk voor in de lente en zomer! €9,79
5. Ook weer een zwarte horloge, maar is de afbeelding erin toch net wat anders. En het bandje is in principe hetzelfde als de anderen. €6,85
6. Dit vind ik zeker de leukste van allen, zo kleurig! €7,83
7. Een combinatie horloges die bij elkaar horen? Ja, het kan! En ik vind het nog best leuk ook! €7,83
8. Heel basic, dat mag natuurlijk ook. Wit met roségoud vind ik toch nog altijd een mooie combinatie, welk seizoen het ook is.. €9,79

Conclusie: dat Miniinthebox horloge gaat er ooit nog wel een keer komen, haha! 

Mocht je trouwens meer van zulk soort artikelen willen zien? Dan raad ik je zeker om vaker op mijn site te komen kijken. Er komt nog veel moois aan! 

Liefs en tot morgen! 

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de horloges er ook altijd mooi uitzien. Maar ik ben ben chinese webshops ook altijd bang dat de kwaliteit tegenvalt of dat het er heel anders uitziet. Vooral voor die lage prijs. Dus behalve telefoonhoesje heb ik nooit wat anders bij miniinthebox besteld.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x