Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Review: Max & More Lipstick


Als je mij al wat langer volgt, weet je dat ik gek ben op producten van Max & More. Ik kocht een hele tijd geleden deze combi van een lipstick en een lipliner..



Over de meeste producten van Max & More ben ik zeer tevreden.. Vandaag review ik een combi van een lipstick en een lipliner voor jullie. Ben je benieuwd of ik over deze lipstick net zo enthousiast ben als alle andere producten van Max & More? Lees dan vooral even mee!




VERPAKKING
Ik heb het in mijn vorige artikelen over een product van Max & more ook al gezegd, ik vind de verpakkingen er soms duur, en soms echt te goedkoop eruit zien.. Net zoals deze. Ik vind het zo ontzettend jammer dat de Action niet echt de moeite doet om de laatste trends te volgen als het gaat om make-up producten. Of ook bijvoorbeeld, Action geeft alle producten altijd van die voorspellende namen.. 





De lipstick combi met een lipliner die ik vandaag review heet: Dark Red! Dit is een mooie donkerrode kleur, zoals de naam ook al inderdaad zegt.. Op de foto oogt hij ietsjes lichter dan hij in werkelijkheid is. Ik vind 'm echt mooi! Ik houd sowieso wel van wat donkere kleuren op mijn lippen. De verpakking die om de lipstick zit vind ik niet mooi, dit oogt heel erg goedkoop. De huls vind ik ook niet fijn, hij 'klikt' niet als je 'm erop en eraf doet.. 


SWATCH
Op bovenstaande foto zie je helemaal geen donkerrode kleur terug in de swatches.. Toch valt hij rozer uit dan hij in het echt leek. Op mijn hand vind ik de swatch niet zo'n mooie kleur hebben. Ook had ik verwacht dat de lipstick veel donker roder zou zijn, dit is meer een Fuchsia kleur. De lipliner is 2 keer geswatcht, en de lipstick ook. Ik vind ze allebei wel goed gepigmenteerd, daar kan ik weinig negatiefs over zeggen. 


Eenmaal aangebracht op mijn lippen weet ik het niet zo goed.. In eerste instantie denk ik ja, wel leuk kleurtje voor de zomer.. Tot ik wat langer naar mezelf heb gekeken. Nee, dit is echt te fel voor mij. De lipstick brengt romig aan, maar blijft na gebruik wel zo'n 5 minuten plakken aan beide kanten van mijn lippen. Jammer!

CONCLUSIE
Je kon het eigenlijk al wel raden, hoe enthousiast ik begon aan deze review, ik vind deze combi van een lipstick en een lipliner toch teleurstellend. Ik weet zeker dat er genoeg vrouwen zijn waarbij deze kleur op en top staat, maar bij mij echt absoluut niet.. Dit is meer een gevalletje 'beland in de lade en komt daar nooit meer uit of beland latere tijd in de prullenbak.' 

Mocht jij hem toch heel leuk vinden, duur is hij absoluut niet! Voor €0,79 cent is hij van jou. Te koop bij de Action!

Ben jij bekend met lipsticks / lipliners van de Action? 

----------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x