Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

PROOST OP MIJN DERDE BLOGJAAR!


Misschien een hele lange weg om terug te blikken zo op 28 mei 2013, maar het kan ook een feestje zijn!


28 mei 2013, mijn eerste blogpost, mijn eerste keer dat ik een blog aanmaakte, en vanaf die datum ben ik begonnen met Beautyvanmij! Stiekem kan ik het nog niet echt beseffen dat ik alweer 3 jaar onderweg ben, al 3 jaar part-time aan het bloggen ben.. Maar, dat is weer een ander verhaal.. Hoewel ik graag van de goede voornemens ben, maar ze niet altijd na kom, wil ik toch even tegen jullie zeggen dat er echt leuke dingen aankomen!

Het is altijd weer leuk en goed om stil te staan bij deze afgelopen 3 jaren, en vooruit blikken op een nieuwe toekomst van Beautyvanmij.

Ik wil jullie echt bedanken voor deze mooie 3 jaren, de ene keer plaatste ik elke dag een artikel, de andere keer maar 1 of 2 per week. En nu doe ik het fulltime dat ik vast 3 artikelen of meer per week plaats! Ik ben echt trots, en niet op mezelf, maar ook op jullie! Dat jullie elke dag/week/maand weer terug komen om mijn artikelen te komen lezen, echt een bizar gevoel..

Lots of love,
Fardau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x