Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

OOTD // MEET YOU IN PARIS


Heerlijk, wat was het de afgelopen dagen warm. Vinden jullie ook niet? We kunnen er niet meer om heen, de zomer komt er nu echt aan.

En bij het warmere weer komen ook een aantal lente essentials om de hoek kijken, zoals korte broeken, tops met korte mouwen. In de outfitpost van vandaag laat ik jullie een op en top lente outfit zien, met behulp van een quote! 



Ondanks dat het shirtje zwart is, vind ik het item helemaal geschikt voor de lente. Gecombineerd met mijn lange haar, is de outfit in mijn ogen helemaal lenteproof.




Ook draag ik hierbij mijn nieuwe highwaisted jeans van de H&M. Deze kocht ik voor een evenement, die plaatsvond in de meivakantie. Dankzij de zachte kleur van de jeans kan ik er veel verschillende kleuren tops boven dragen. Het geheel van de outfit oogt stoer, door de jeans, maar ook wel weer girly door de coltop! 


Outfit Information: Sunglasses: Bristol / Top: Coolcat / Highwaisted Jeans: H&M Divided / Shoes: Nike Air Huaraches All Black 

Wat vinden jullie van mijn lente outfit? 

Veel liefs,

Fardau

2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x