Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

M.A.C. lipsticks wishlist


MAC is een merk die bij alle beauty bloggers enorm geliefd is.  Vooral de MAC lipsticks vind ik erg mooi. Zelf heb ik nog maar 2 MAC lipsticks (replica dan).


MAC LIPSTICKS





Van links naar rechts:
Pink Pearl Pop (Cremesheen) - Yash - Mehr (Matte) - Sin (Matte) - Brave Red (Cremesheen) - Fresh Moroccan (Frost) - Costa Chic (Frost) - Milan Mode (Lustre) 

Er zijn vast en zeker veel en veel meer kleuren die ik nog graag wil, maar voor nu staan deze lipsticks op dit moment hoog in mijn wishlist! Ik heb eens zitten kijken op de website van Douglas, en ik moet mezelf inhouden om niet een dure MAC lipstick te kopen, omdat ik dat voor mijzelf, als 17 jarige een beetje duur vind om 20 euro voor een lipstick te betalen.. Maar ze zijn allemaal zo mooi! Zoals je ziet zijn het ook eigenlijk alleen maar roze, rode en donkerpaarse tinten. Dit vind ik dan ook echt de mooiste kleuren als het om lipsticks gaat. 

Ook altijd voordat ik een lipstick koop, bekijk ik altijd reviews met swatches erbij.. 

Hebben jullie MAC lipsticks op jullie wishlist staan? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x