Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Fashion / Summer Outfit Combinations


Nu de zomer steeds meer in zicht komt, begint mijn hartje ook weer sneller te kloppen. In de lente vind ik de mode vaak saai..



Dit omdat je net die tussenpauze hebt tussen de lente en de zomer. En nu op dit moment komen er steeds meer nieuwe zomer items in de winkel! In de zomer kunnen we weer korte shorts en fleurige korte jurkjes met blote benen dragen, iets waar ik persoonlijk enorm blij van word. De laatste tijd bewonder ik online al alle zomercollecties, zodat ik alvast kan dromen over de warme dagen er hopelijk deze zomer aankomen. Om jullie ook alvast in de zomersferen te brengen, deel ik vandaag mijn favoriete items door middel van een aantal outfit-combinaties die ik zélf heb gemaakt.

Outfit 1 / Cropt met witte sneakers
Een fashion inspiratie artikel is natuurlijk niet compleet zonder croptops met shorts en sneakers. Ik ben echt helemaal verliefd op deze prachtige sneakers! Witte sneakers en een short is voor mij altijd de perfecte combinatie in de zomer. Ik denk dat ik deze sneakers in combinatie met de jeans short en een off-shoulder top ook wel zou dragen. Nog een leuke korte ketting erbij en you're good to go! 


(Klikbare items)

Outfit 2 / Patched Jeans
De tweede outfit is sportief. Ik vind het heerlijk in de zomer als het wat kouder is een jeans met scheuren erin te dragen. De 'nep' Clarks zorgen bij mij wat meer voor lentekriebels, maar deze schoenen kunnen bij wat koudere dagen ook gewoon in de zomer gedragen worden! Ik kan ook niet wachten om binnenkort maar eens een lace-up top te gaan passen, want je ziet het nu ook echt wel in élke winkel hangen! Laat die zonnestralen maar komen, ik kan niet wachten!


(Klikbare items)

Outfit 3 / Black And Kaki
De laatste outfit is echt voor de wat warmere zomerdagen! Vorig jaar zomer heb ik ook zo'n soort jurk gekocht, maar dan zat er maar aan 1 kant een split, en ja, die hangt nog steeds mét een prijskaartje in mijn kast.. Ook deze schoenen die ik erbij heb gecombineerd vind ik ge-wel-dig. 


(Klikbare items)

Laat de zomer maar heel snel komen, want ik kan niet wachten om weer wat dunne items aan te kunnen doen in vrolijke printjes! Ik word daar ontzettend gelukkig van. 

Kunnen jullie ook niet wachten tot het weer lente is? En welk outfit is jouw favoriet? 

Veel liefs,

<'3 Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x