Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Beautyvanmij enquete 2015


Wow, ik blog alweer 3 jaar bijna? Een paar weken geleden plaatste ik op Facebook een bericht dat ik de 25000 paginaweergaven had bereikt en nu..



En nu is het gewoon al een weg naar de 30.000! Een droom voor mij die ik eind dit jaar zou willen halen, maar het gaat zo snel! Ik wil Beautyvanmij blijven verbeteren, daarom heb ik een korte enquête gemaakt voor jullie. Er staan wat vragen in om mij een beter beeld te geven van wie jullie zijn, want ja, ik deel hier wel alles uit mijn leven.. Ook stel ik vragen om de inhoud van Beautyvanmij, zodat ik dat kan meenemen om in dit jaar, 2016, nog leukere artikelen online te zetten.

Anyway, ik ben ontzettend nieuwsgierig en hoop dat jullie even 5 á 10 minuten de tijd willen nemen om de enquête in te vullen. (De enquête is anoniem.)

Klik hier voor de enquête.

----------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x