Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Favorieten van Maart 2016


Vandaag deel ik graag mijn favorieten van maart 2016 met jullie! Ik heb in totaal vijf items gepakt die ik dagelijks in maart heb gebruikt!



Ik ben benieuwd of veel van deze items herkenbaar zijn en of jullie ze ook zo fijn vinden als ik! Ik heb in totaal zes items uit mijn make-up stash gekozen. Ik ga ze één voor één bij langs. Lees je mee?



1. Epileer apparaat van de Action
Epileren met een pincet is voor mij absoluut niks! Als ik al met een prikkertje in mijn huid prik doet het al 'pijn', haha! Ik heb eigenlijk nooit mijn wenkbrauwen geëpileerd, totdat iemand een keer tegen mij zei dat ik van mezelf al hele mooi wenkbrauwen heb. Om zo'n 7/8 weken ga ik naar de kapper en laat ik ook mijn pony bijknippen. Zo op de laatste weken hangt mijn pony toch over me pony heen, dacht ik. Ik vind mijn wenkbrauwen doen eigenlijk heel erg fijn, ze geven toch iets extra's aan je gezicht. 




2. Essence Easy 2 Use Eyelinerpen
Deze eyeliner vind ik echt heel erg fijn sinds ik 'm gekocht heb. Ik gebruik deze nog niet zo heel erg lang, en ja, ik heb 'm nu al stuk gemaakt. Oeps! Als je gewoon het stiftje zelf gebruikt en niet te veel dat andere stuk op je ooglid laat gaan, lukt het wel redelijk met het aanbrengen van mijn eyeliner. Toch vind ik dat het heel erg moeilijk blijft om een perfecte Wing te maken. Ben in ieder geval heel tevreden over deze eyeliner van Essence!



3. Lip Bomb by W7
Mijn lippen zo af en toe extra verzorgen vind ik heel belangrijk. Als ik geen lippenbalsem bij me heb, word ik al snel gek. Afgelopen tijd zijn mijn lippen ontzettend ontstoken geweest, er liep een hele rode lijn boven mijn lip langs.. Maar sinds ik deze lippenbalsem gebruik, is het de fijnste die ik ooit heb geprobeerd! Daarnaast vind ik dat eitje stiekem er ook nog eens heel leuk uit zien, hihi! 


4. Op 't Wangetje bij Zwitsal
Uhm.. Ja, ik gebruik dit als dagcrème. Je betaald er wat meer voor dan een gemiddelde dagcrème, maar ik vind het effect op mijn huid heel erg fijn werken. De crème is niet heel dik, daardoor voel ik de crème ook niet op mijn huid zitten. Dat is sowieso een fijn punt! Hij is dan niet bedoeld als dagcrème, maar toch! Mijn foundation blijft de hele dag mooi zitten!





5. Essence wenkbrauwpotlood in 04 Blonde
Dit wenkbrauwpotlood is ooit mijn eerste wenkbrauw product die ik kocht, om mijn wenkbrauwen te doen! Ik vind het echt een fijn product, en hij past ook mooi bij mijn haarkleur. Zodra deze op is ga ik wel even kijken voor een andere optie, misschien ga ik is wenkbrauwpoeder gebruiken in plaats van een potlood. Misschien dat ik dat wat fijner vind!

Wat zijn jouw favoriete beauty producten van vorige maand?

-------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x