Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Collective Haul Maart 2016 | Met o.a. Essence, Smartphonehoesjes en Coolcat


Afgelopen maand was alweer de derde maand van 2016. En ik vind nu al dat de tijd behoorlijk snel gaat..


De maand Maart 2016, dit keer. Ik heb deze maand ook niet heel veel gekocht, maar wel een nieuw paar schoenen waar ik nog steeds verliefd op ben! Niet heel veel beauty, en zo'n 2 kledingstukken. Ik heb dus ook behoorlijk wat meer uitgegeven dan €40,00,-. Een regel van mezelf om zoveel mogelijk geld te besparen.

Kijk mee naar mijn aankoopjes! 





Voordat ik naar een afspraak ging, fietste ik langs de C&A, en omdat ik nog zo'n uur over had, besloot ik om even naar binnen te wandelen! Om gewoon maar even te kijken.. Meestal kijk ik als enigste bij Clockhouse, dat is een merk gerelateerd voor jonge meiden. Daar vond ik niet echt wat, dus ging ik door via de pyjama's door naar de kinderkleding. Zo nu en dan hangt daar wel is wat leuks tussen! Ik pas maat 170/176 gewoon nog als het ruim valt. Dit grijs gemêleerde vest viel ruimer dan normaal, daarom ging ik deze keer voor een maatje 158/164! Vooral omdat maat 170/176 net over mijn billen heen hing, ging ik liever voor een maatje kleiner. Deze zat prima. Hij kostte €12,90.



Ten tweede kocht ik dit coltruitje van de Coolcat. Een winkel waar ik vroeger nooit naar binnen stapte, maar nu er eigenlijk wel elke keer wil kijken! Kijk eens naar dit schattige shirtje. Ik moest me inhouden om niet meer zwarte shirts te kopen met quotes erop, want ik ben daar gek op! Ik ging naar huis met alleen dit shirtje. Een top met een col, korte mouwen en een tekst "I Meet You In Paris." €14,99!




Verder heb ik ook nog in deze maand Maart nieuwe schoenen gehaald: Nike Air Huaraches! Ik had een dilemma, ik moest kiezen tussen deze schoenen en Adidas Superstars. Maar ik koop eigenlijk nooit witte schoenen, want als je die 1 keer vies hebt gekregen krijg je ze moeilijk weer schoon en zien ze er afgetrapt uit. Maar ben echt verliefd op deze schoenen. Ik heb ze niet helemaal nieuw gekocht, wilde namelijk geen €120 voor schoenen betalen. Ik kocht de All Black versie, wat past bij mij, omdat ik veel andere zwarte schoenen heb. Ik betaalde hier €60,00 voor!





Tot slotte van de non-beauty kocht ik bij Smartphonehoesjes nog dit portemonnee hoesje! Mijn telefoon was pas geleden weer gemaakt, hij laadde niet meer op en daarom wou ik er ook gelijk een nieuw hoesje bij kopen! En ik had echt geluk, want dit was de laatste die ze beschikbaar hadden in de webshop. Ik betaalde hier €13,95 voor.



Oja, en voor Pasen heb ik deze paaseieren op het laatste moment voor op stage gekocht. Ik kwam op het idee om op Goede Vrijdag paaseieren te gaan zoeken met de kinderen! Dit was ook zeer geslaagd. Ik kocht dit zakje voor de helft van de prijs, €0,99.


Daarna heb ik deze maand nog wat beauty producten gekocht. Van eigenlijk ook alleen maar Essence, haha. Voor mij was er weer hoop, ik dacht dat ik al €40,- had uitgegeven maar dat viel mee. Ik was in Duitsland deze maand en wou ook heel graag daarvan wat meenemen. Altijd leuk! Heb de lipstick en de matte lipgloss nog niet uitgeprobeerd, nog niet aan toegekomen!

Deze producten hebben jullie al voorbij zien komen in mijn Duitsland shoplog en New in: Essence producten uit het nieuwe assortiment.


Ik heb weer weinig gekocht, maar wel een paar toffe kledingstukken!

Met welke aankoop ben jij heel blij?

------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x