Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

6x leuke schoenen voor het voorjaar


Dit nieuwe seizoen, de lente, is een goed excuus voor een paar leuke schoenen, toch? Ik vind in ieder geval wel! En ja, ik heb mijn schoenen al bemachtigd.



Voor sommige artikelen struin ik veel webshops af, en bekijk ik de laatste trends. Vandaag ben ik heel wat leuke schoenen tegengekomen, van open schoenen, sneakers en hoge blokhakken. Kijk je mee naar mijn favorieten?

Van boven links naar boven rechts:

Deze leuke schoenen voor de lente en zomer staan voorlopig op mijn wishlist! Maar.. Ik mag maar  minstens 2 paar schoenen per halfjaar kopen van mezelf.. Dus dat word heel moeilijk. En ik heb nog maar sinds een week geleden nieuwe schoenen aangeschaft.. Zo kocht ik mijn Nike Huaraches All Black van Marktplaats! 

Maar.. een vrouw kan nooit genoeg schoenen hebben, toch? Mijn moeder zegt altijd dat je ze toch niet allemaal tegelijk kan dragen.. Het paar die het allerhoogst op mijn verlanglijstje staat, zijn denk ik toch wel de donkerblauwe Adidas superstars! Ik ben echt verliefd op die schoenen.. 

En verder ben ik niet heel erg een laarzen-persoon, ik draag het liefst sneakers! (Mits je er netjes uitziet.) 

Wat vind jij leuke schoenen voor dit najaar? En welke schoenen staan hoog op jouw wishlist? 
Liefs, Fardau 

--------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x