Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

New in: Essence producten uit het nieuwe assortiment


Hee hoi daar! We zitten alweer bijna aan het einde van de week. Nog twee dagen vakantie en dan kan ik weer naar stage en school. Maar, voordat we te snel vooruitkijken naar een nieuwe week..



Wil ik eerst mijn aankoopjes van vandaag laten zien! Zulke artikelen zien jullie maar al te vaak op Beautyvanmij! Dus laat me vooral weten of het een succes is.  Ik ben al weken het Kruidvat niet meer in geweest! Als ik vlakbij een Kruidvat ben, wil ik er eigenlijk altijd wel even snel in kijken. Maar vorige maand mocht ik geen geld meer uitgeven, en deze maand ook eigenlijk niet, oeps! Ik kon me niet inhouden.. Het nieuwe assortiment van Essence en Catrice liggen in de winkels.. Maar! Ik heb maar 3 producten gekocht! Al hoewel, ik ga deze week naar Duitsland, en ik weet vrij wel zeker dat ik niet terugkom zonder dat ik iets gekocht heb. Goed, genoeg gepraat, laten we naar mijn nieuwe Essence producten gaan kijken!



Essence XXXL Longlastig Lipgloss - Kruidvat | 2,89,-

Allereerst, deze hele mooi lipgloss met een matte finish. De laatste tijd ben ik helemaal gek op alles wat matt is! Toen ik deze lipgloss zag, wist ik dan ook niet hoe snel ik 'm in mijn winkelmandje moest leggen, want, het was de laatste in het schap! En toen ik de prijs zag, kon mijn dag niet meer stuk. Je begrijpt natuurlijk wel, hoe verliefd je hier op kunt worden.



Essence Easy 2 Use Eyelinerpen - Kruidvat | 2,39,-

De laatste tijd kan ik niet echt een fijne eyeliner vinden, ik heb wel 4 verschillende eyeliners in mijn lade liggen, maar op de een of andere manier droogt alles supersnel uit.. Stift, kwastje, met oogschaduw.. Oogpotlood.. En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit moest anders! En als ik dan toch in het Kruidvat stond, vond ik dat ik een nieuwe eyeliner van Essence wel mocht uitproberen.

Wat vond je van mijn aankopen uit het nieuwe Essence assortiment? 

Lees ook: Five Favorites #1

Volg je Beautyvanmij al op Bloglovin'? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x