Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

My day in pictures #1: One day in Germany - 05-03-2016


Vanaf nu zullen jullie vaker 'My day/weekend in pictures' zien op mijn blog! Ikzelf vind het altijd enorm leuk om te lezen. Dus vandaar deze vernieuwing. Kijk je mee naar mijn dagje in Duitsland?




Zo'n paar weken geleden, brachten mijn ouders en ik mijn broer naar Duitsland voor zijn stage. Hierover heb ik geen artikel geschreven, puur omdat ik graag wou genieten. Zo was het gisteren ook zo, we gingen weer even langs mijn broer in Duitsland om te kijken hoe het ging. Van te voren had ik mijn camera helemaal opgeladen, ik kon mijn camera de hele dag mijn nek niet af krijgen.

Goedemorgen! *07:45* Ik moest vroeg opstaan, aangezien ik mijn haar nog snel moest wassen, en bah! Het was helemaal niet zulk mooi weer als ik verwacht had..


En ja, ik had weer het meeste mee van de familie. Maar liefst 3 tassen had ik bij me. Maar ik vind checklist maken en veel spullen die ik (misschien) wel nodig heb, zo leuk! Ik ben erg benieuwd of een van jullie ook zo is. In het begin van de autorit heb ik naar buiten gestaard, maar zoveel was er ook nog niet eens te zien. Het was echt helemaal dicht van de mist..


In de auto kon ik relaxed mijn concentratie vinden in mijn gedownloade YouTube video's. Ik had mijn sjaal van mijn jas over me heen gelegd, om zo 2 uur lang te liggen op de achterbank. Hier heb ik ook zeker heel erg van genoten. Even lekker oordoppen in, en alleen het geluid van je video in je oren. Geen muziek op de achtergrond, geen pratende mensen om me heen. Gemakkelijk zo 2 uur voor mij om in de auto te zitten.


Ik maakte deze foto's bij onze tussenstop, we moesten maar liefst 2 uur in de auto rijden. Benen strekken was dus wel heel erg fijn.


Het was ochtend, dus we waren er even snel uitgegaan om gauw wat te drinken. Dus dat kon lekker rustig. Zodra we ons drinken op hadden, stapten we alweer in de auto. En dus kon ik lekker verder YouTube video's kijken op de Ipad op de achterbank.


En ja, toen kwamen we aan. Later dan op de planning stond, maar dat gaf natuurlijk niet! We kwamen aan rond 11 uur / half 12. Onderweg reden we nog heel leuk een tunnel door, die kon ik me nog heel goed herinneren van de vorige keer dat we erheen reden! We kwamen na zo'n 1,5 maand weer aan in het huis van mijn broer en zijn vriend. Daar hebben we snel wat gedronken en veel bijgepraat.


Ook bekeken we de 'set up' zoals je dat zo noemt, een verbouwing met veel computers en al die dingen. En natuurlijk ook even in de andere kamers gekeken, maar daar vond ik het niet echt nodig om foto's van te maken. Ik heb daar even snel een koekje gegeten, en toen zijn we ook al snel doorgegaan naar mijn broer zijn school.


Zodra we aankwamen, zagen we al een grappig dingetje. In Duitsland hadden ze bij die school, waar mijn broer stage loopt, een oude telefooncel staan. Love it. Ik moest en zou daar een foto van nemen. En ja, het was nog steeds bagger en vies weer.. Haha.

Ik schoot nog even snel wat foto's van de school. Best moeilijk eigenlijk, om aan van alles en nog wat te denken om het maar goed op een foto vast te kunnen leggen. Maar gelukkig ging het goed, en heb ik de school op de foto! 


Nadat we bij zijn school waren geweest, gingen we een klein winkelcentrum in, waar o.a. een Familia in zit! Vet leuk! We kwamen ook o.a. dit tegen, dit is een kast die in de speelgoed afdeling staat. Als je als ouder, een kind hebt, dan kan je in de supermarkt, de Familia dus, zo'n bakje aanvragen. En elke keer, als familie/kennissen/vrienden langs gaan in deze winkel, kunnen ze iets kopen en dit in hun 'Verjaardagsbakje doen' voor op hun verjaardag. Vet grappig idee! 


Mmmm! Al die lekkere broodjes kon ik amper weerstaan.... Ik nam een soort van pudding krakeling mee, die heb ik vanmorgen lekker als ontbijt opgegeten. En lekker dat die was! 


Er was in de Familia ook een make-up afdeling natuurlijk, dat kon niet missen! Hier heb ik 2 producten gekocht, die komen morgen aan bod in mijn shoplog! 


Eet smakelijk! Ik bestelde een tosti voor €5,90. En ik kreeg dit ervoor.. Dikke afzetters!


Nadat we gelunched hadden in een restaurant, gingen we het kleine centrum nog even in van Varel. Het stelde niet heel veel voor, maar er was wel een Rossmann! Ik ben meteen de winkel ingelopen, en heb wat dingen meegenomen. Ook dit, zien jullie morgen in mijn shoplog! 


En als laatste wil ik deze 2 foto's nog met jullie delen. Na in het centrum te zijn geweest, reden we nog even snel langs zijn huis en toen daarna gelijk door naar huis. Rond 5 uur hebben we bij de McDonald's gegeten. 

Dit was dan alweer mijn dag! 

Hoe was jouw dag? X