Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

6 sweaters onder de 20 euro?!


Het is nog even, en dan mogen we de lente kleuren weer in onze kasten hangen! Ik schreef een tijdje geleden over de haar en beauty trends! En een van de grote trends zijn leuke sweaters/truien.


Vandaar dat ik vandaag in dit artikel aan jullie 6 hele leuke truien zien, en ze zijn allemaal onder de 20 euro.. Want.. een leuke sweater/trui kopen hoeft helemaal niet duur te zijn..

H&M | Bershka | H&M 

Sweaters in een andere kleur, dan wit, zwart of grijs is ook wel is leuk. Maar het voordeel van zwarte sweaters/truien kopen is dat je er gemakkelijk een spijkerbroek onder kunt doen en 'n paar simpele sneakers. De eerste sweater vind ik echt leuk, ik heb 'm zelf ook gepast in de winkel, maar een S was te kort bij de onderkant, en een M was dan weer te wijd.. Struggles met lang zijn.. De middelste sweater lijkt me erg leuk met een boyfriend jeans te combineren en gympen! En de laatste trui, is meer een beetje voor de herfst vind ik. 


Vooral de middelste vind ik echt een must'have! Dat is ook helemaal een beetje de laatste trends, een 'sweater dress.' Nu is het natuurlijk alweer wat minder aan het worden, omdat de lente bijna weer voor de deur staat! De laatste sweater is een cropt' sweater, met leuke details op het de schouder en aan de onderkant van de trui. Heel leuk met een spijkershort in de zomer, als het wat kouder is. 

Zoals je ziet, hoeven hele leuke sweaters/truien helemaal niet zo duur te zijn! Vooral Bershka heeft veel budget opties voor de laatste mode trends. Net als H&M ook wel een beetje! 

Laat je mening achter bij de reacties! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x