Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

What's on my instagram - januari 2016


Neeee.. het weekend is alweer te snel voorbij gegaan! Aankomende week is mijn laatste week voor de vakantie, dus ik ben veel met school bezig deze week! 


Dit weekend heb ik zaterdag én zondag gewerkt! Ondanks het drukke weekend dat ik heb gehad, heb ik weer een nieuw onderwerp voor jullie op mijn blog! Ongeveer elke maand laat ik jullie een overzicht zien van die maand die is geweest, en wat voor foto's ik gepost heb! Dit keer doe ik dat van de maand, januari 2016. 

Veel plezier met lezen! love. 

Volg me! @mylifeasfardau.


2016 advies: neem dingen niet te snel en niet te groot aan. kom beetje voor beetje uit je comfort zone voor het maken van grote veranderingen. het lijkt eng, maar dat is het niet. zorg goed voor jezelf, een nieuw jaar is een grote motivatie, om erachter te komen wie je nou echt ben. het is niet onmogelijk, om al deze fysieke uitdagingen en doelstellingen aan te gaan. vervang slechte gewoonten en houd de vrienden bij je die van je houden. happy new year. 
                                                                      •
''heb jij anorexia?' 'je bent echt te dun..' 'eet meer..' zolang ik me kan herinneren, zijn dit vragen en opmerking die ik maar al te vaak in het echte leven en op social media krijg. en dat mensen dit zomaar kunnen zeggen zonder enkel gevoel, en zonder dat ze ook maar iets weten over mij. ik ga er op een moment in geloven. ik ga er naar kijken hoe andere mensen mij zien. en dat is slecht.. een van de boodschappen die ik jullie wil meegeven is, alsjeblieft.. oordeel niet te snel over iemand. ik kan hier vrijwel nis aan doen dat mijn lichaam zo is gebouwd. pas alsjeblieft op met wat je zegt. ik heb totaal geen controle over mijn lichaam, ik val heel snel af. probeer te accepteren hoe jij bent. op een gegeven moment moet je die knop om kunnen draaien en zeggen, dit ben ik. uiteindelijk vind je acceptatie bij jezelf, dit is vooral niet om aandacht te vragen, dit is puur de waarheid en iets waar ik al heel lang mee zit. wees lief voor elkaar. 
                                                                   •
lieverd'.


i want to feel nothing the next time i see you.
elke vrouw wil deze blush wel, helaas tijdelijk verkrijgbaar. nieuw artikel online, link in bio! 


gn lovies.



why the fuck you lying? why you always lying? 
fotoshoot blokhuispoort. #portretfoto #purefotonl.


Over zo'n weekje heb ik vakantie, verwacht dan heel veel leuke artikelen! 
Liefs! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x