Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Saturday Tagtime: My Life Tag


Welkom bij weer een nieuwe Tagtime! Vandaag zou ik een ander artikel online plaatsen, maar ik moest plotseling werken, daarom een snelle tag voor jullie!



Ik vond deze tag ook weer erg leuk, dus heb ik 'm voor jullie ingevuld, lees je mee?

1. Wat is je lievelingskleur? 
Hmm.. Dit vind ik een hele lastige. Elke seizoen vind ik een andere kleur weer hartstikke mooi. Als ik mijn kleur zou moeten kiezen die ik op dit moment heel mooi vind, dan zou ik kiezen voor bordeaux rood. 

2. Wat is je favoriete nummer?
Oh oh.. weer zo'n vraag waarbij je maar 1 nummer mag kiezen. Op dit moment luister ik veel naar No Money No Love van Broederliefde!

3. Wat is jouw droom carriere?
Ik doe op dit moment de opleiding Pedagogisch Medewerker niveau 3, en hierna wil ik heel graag doorstromen naar niveau 4. Hiervan wil ik een goede pw'er worden! Dat vind ik echt leuk om te doen, werken met (kleine) kinderen.

4. Waar zou je op jezelf willen wonen?
Hmm.. Daar denk ik op dit moment nog niet echt over na, haha. Ik ben pas 17 jaar. Eigenlijk vind ik het wel leuk als ik later in een klein, mooi appartementje ga wonen!

5. Wat is je favoriete manier om te reizen?
Ik heb een hele sterke voorkeur voor de auto. Ik voel me dan voor 100% veilig. Ik heb nog nooit gevlogen, en ik denk ook niet dat ik dat ooit ga doen. Ik vrees voor vliegen! 


6. Wat doe je in je vrije tijd?
Vooral heel veel van dit... Fotograferen, lezen, op mijn telefoon, blogartikelen vooruit werken, sporten, leuke dingen doen met vriendinnen..

7. Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Only, Vero Moda, H&M, Imprezz, C&A! 

8. Naar welk concert zou je graag gaan?
Dat zijn er wel een paar: Justin Bieber, Ed Sheeran, Kensington, Ariana Grande en Lilkleine! Maar.. gelukkig komt een van die 5 binnenkort al uit! Ik heb een tijdje terug tickets gekocht voor een concert van Lilkleine op 26 maart! Eigenlijk is het niet bepaald een 'groot' concert, maar wel supertof! En vaak vind ik de tickets voor grote artiesten veel te duur of ben ik te laat met het kopen van tickets..

9. Wat is je favoriete thee smaak?
Ja, die is lekker gemakkelijk. Engelse thee! 


10. Verzamel je iets?
Denk 't niet.. Mijn ouders zeggen wel dat het heel goed zou kunnen dat ik nagellak spaar?!

11. Je slaapt niet zonder..
Pyjama! Veel mensen slapen in hun ondergoed, en ja, in de zomer doe ik dat ook wel eens. Maar het fijnste vind ik als ik gewoon in een pyjama kan slapen.. En het liefst een hele schattige, haha. Van de Primark bijvoorbeeld! 

12. Als je 1 miljoen euro zou rijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Dure make-up kopen, van bijvoorbeeld MAC. Een flinke reis boeken naar Parijs en Engeland, en natuurlijk heel veel shoppen!

13. Wat is je favoriete make-upmerk?
Essence denk ik wel! 

14. Wat is je favoriete seizoen?
Sowieso de zomer! Al moet ik zeggen dat ik de winter ook wel heel mooi vind, begin de winter, '3e kerstdag' ben ik ook jarig! 


15. Slaap je met de deur open of dicht?
Dicht, heel graag! 

16. Wat eet je het liefst?
Spinazie! 

17. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik ben begonnen met mijn blog in mei 2013. Ik heb schrijven altijd al leuk gevonden, en het leek mij altijd al geweldig om mijn creativiteit te kunnen uiten aan andere mensen! Toen ik een waargebeurde, zelfgeschreven verhaal schreef, en die in de Hitrkant kwam, wist ik zeker dat dit goed bij mij zou passen. En het bevalt me nog steeds heel goed! 

18. Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Had, op dit moment heb ik geen enkel abonnement. Ik heb sinds december 2015 mijn Hitkrant abonnement op stop gezet, omdat het tijdschrift het mij wat te kinderlijk werd. Soms koop ik nog wel eens een Fashionista, voor bijvoorbeeld op vakantie.


19. Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Slapen.. Ik was nogal heel erg moe en zeker weten toe aan vakantie! Ik heb 1 YouTube filmpje gekeken, en nog niet eens helemaal! Want toen viel ik al in slaap, haha. 

20. Wat is je favoriete parfum?
Boyfriend van Justin Bieber.

Dit was alweer de My Life Tag. Voel je vrij om hem over te nemen! 

Ik zou het leuk vinden als je mij zou volgen via Bloglovin en Instagram

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x