Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Outfit: 'Only Fall in Love With Bad Boys'


Eigenlijk had er vandaag een artikel online moeten komen van mijn favorieten van februari 2016, maar het was lekker zonnig dat ik de artikelen van donderdag en vandaag omgewisseld heb!



Ik ben vandaag speciaal naar een recreatiegebied gegaan, om deze foto's te schieten. Vandaag deel ik mijn favoriete trui op dit moment. Ondanks dat het ontzettend koud was, heb ik mezelf overhalen met een vriendin om deze outfit foto's te nemen. Benieuwd naar meer? Lees dan snel verder!





Ik kocht mijn winterjas, vorig jaar bij de Only. Aangezien ik best wel kieskeurig ben, was het voor mij, maar ook voor mijn moeder een lastige operatie om de perfecte winterjas te vinden. Normaal ben ik niet echt zo van de zwarte jassen, omdat dat vaak al saai staat. Maar met de sjaal, ook van de Only, die ik erbij heb gekocht, staat hij echt leuk! Plus, hij heeft een touwtje waardoor je 'm ook nog mooi in de taille kan dragen, geweldig toch? Hij was helemaal naar mijn wensen, en dat mag ook wel voor die prijs.. €89,95 kostte deze jas.






Extra details!


Ook draag ik bij deze outfit een broek, die komt van de Pieces. Vorig jaar zomer heb ik die gekocht in de Sale voor €15,00. Ik vond de nike's er erg leuk bij staan, omdat de kleur van de trui er weer terug in voorkomt!

Ik maakte deze outfit af met mijn blauwe sneakers van de Footlocker. Wist je dat ik eerst helemaal niet zo van deze schoenen hield? Maar ik heb de smaak toch te pakken met de blauwe Nike Airmax's 1. Ik had eerst mijn Chelsea Boots in gedahcten, maar die zouden dan weer niet met de sweater matchen.

Sweater: Bershka €9,99 - Jeans: Pieces €15,00 - Sneakers: Nike Airmax 1 €54,95 

Hebben jullie ook een sneaker obsessie? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x