Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn favoriete webshops!


Webshops, ik kan er wel elke dag op kijken. Je ziet overal reclame, op welke site je ook maar bent. En ja, dan kun je er tegenwoordig ook niet meer om heen!



Gisteren, zondag 14 februari 2016, is er geen artikel online gekomen. Ik had een heel plan uitgewerkt voor een ontzettend leuk blogartikel, die zou ik dan morgen online posten! Maar helaas werd ik vanaf vrijdag ziek, en ik heb gisteren de heledag in bed gelegen. Ik had absoluut geen put om blogfoto's te nemen. Excuses hiervoor!

Vandaag deel ik mijn favoriete webshops! Zelfs een paar waar ik eigenlijk nog nooit iets heb besteld, hihi! Ik shop eigenlijk het liefst in de stad, aangezien maten altijd anders uitvallen dan ik verwacht. Maarja, soms wil je die (extra) goedkoopjes via internet scoren! ;)


Coolcat:

Ik kan niet zonder deze webshop! Ik heb hier eigenlijk nog nooit wat besteld, maar ben het wel van plan deze maand. Ik ben echt fan van de collectie van Coolcat! En ja, dat is een tijd anders geweest. Een tijdje had ik echt helemaal niks met de Coolcat, maar nu vind ik het juist een toffe winkel! Elke keer als ik naar het centrum ga, welke stad dan ook, sneup ik wel even.. Wel moet ik altijd even heel goed nadenken voordat ik iets koop, aangezien Coolcat niet de goedkoopste is, hihi!


Miniinthebox:

Uhm, ja, fun fact, ik ben gek op deze Chinese webshop! Je hebt vast en zeker mijn unboxing wel gelezen, van vorige week. Onlangs heb ik stiekem weer op deze webshop lopen sneupen, en tot mijn verbazing ben ik erachter gekomen dat ze Replica make up producten verkopen!


Forever 21:

Oh, Forever 21! Mijn grootste liefde als het gaat om shirts met quotes. En het grappige is, ik heb er echt nog nooit wat besteld, haha! Mijn wishlist hiervan is uitpuilend dat ik het gewoon niet meer aandurf.. Maar 1 ding is zeker, ik wil hier binnenkort echt wat bestellen!


Bershka: 

Bershka is sinds kort echt een van mijn favoriete winkels geworden sinds ik vaker in Groningen aan het winkelen ben. Ik ben er 1 keer naar binnen gegaan, en ja, ik was gelijk verkocht! Sindsdien kan ik deze winkel niet meer overslaan, waar ik ook ben. En ook, ik zit weer veel te vaak op hun website, oeps!

En dat waren nog lang niet al mijn favoriete webshops! Maar wel een paar die hoog aan mijn lijstje staan.

Laat me weten of jullie wel is bij deze webshops winkelen!

Love. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x