Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Happy moment, 25 februari 2016 | 25000 BLOGWEERGAVEN


Lang niet iedere dag lach ik, maar als er iets bijzonders gebeurt.. En daarom maak ik dit artikel speciaal vandaag voor jullie!



Het is altijd goed, als er iets moois of leuks gebeurt. Iedere keer verbaas ik me er weer over, hoe goed mijn blog dan weer bekeken word. Hoewel ik keihard werk, voor wat ik leuk vind. En dat is dit, bloggen, fotograferen, schrijven, noem alles maar op wat erbij komt kijken. En ja, die fijne momenten bij elkaar, dat gebeurde vandaag, als afsluiter van de maand!

Vooral vanaf het begin van 2016, maar vooral van de maand februari, ging het echt bijna iedere dag zo hard met mijn blog! Dat voelde echt heerlijk om te zien. Ik gunde mezelf soms wel wat vrije tijd, maar bloggen is niet alleen maar kunnen schrijven, dat is je gevoelens en je creativiteit kunnen uiten. En ja, ook mijn omgeving merkte dat het steeds beter met mij ging. Dat was echt fijn..

Om het nog maar even duidelijk te maken, ik heb vandaag DE 25000 blogweergaven bereikt! Ik heb hier bijna 3 jaar keihard aan gewerkt! De afgelopen maand heb ik wel iedere week 1 of 2 artikelen online geplaatst, als ik vrij had, heerlijk vind ik dat!

Een van mijn doelen van dit jaar was, de 25 duizend blogweergaven bereiken! Wat is het snel gegaan, jeetje. We zijn nog niet de maand februari uit en ik zit gewoon al op 25 duizend plus weergaven! Dat betekent, zo'n 2,500 per maand! En dat voelt echt bizar..

Dit was echt iets wat ik kwijt wou aan jullie. En echt waar, koester de mooie momenten in je leven, en geniet elke dag! Bij mij duurde het een tijdje, voordat ik pas echt wist of ik hiermee door wou gaan.. Maar ik geniet er nu van, en 2 keer zoveel meer dan vorig jaar! En dat, deels door jullie, mijn lieve, trouwe lezers.

Bedankt voor alles!

Love. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x