Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Collective Haul January 2016 met o.a. Pieces!



Hee hoi, ik heb vandaag weer sinds een heeeele lange tijd een Collective Haul voor jullie! Ik merk dat dit erg goed ontvangen word, en ik wil het in 2016 weer oppakken elke maand!


Ik heb deze maand echt niet veel geshopt, dit meer omdat ik het geld er niet voor had en mijn werkloon pas aan het einde van de maand kwam. Maar dat mag de pret absoluut niet bederven!

Het leek me erg leuk om weer een Collective Haul te doen voor jullie! Laat ik maar snel beginnen!


Ik wil graag beginnen met de H&M! In december 2015 vierde ik zoals elk jaar weer mijn verjaardag. En vorig jaar werd ik 17 jaar! Voor mijn verjaardag kreeg ik natuurlijk van mijn familie geld en deels van dit geld heb ik deze sweater gekocht! Deze H&M sweaters vind ik echt superfijn. Ik heb van dit model al 3 verschillende truien met printen. Ze zijn supergoedkoop voor wat je ervoor krijgt en ze gaan echt lang mee. Hoe vaak je ze ook wast.

En nee, dat kan ik soms niet zeggen van de H&M. Ik heb vaak genoeg shirtjes gehad die dan na de 3e wasbeurt helemaal niet meer mooi gingen zitten. 



Ook ben ik deze maand weer sinds weken de Pieces naar binnen gestapt. Bijna overal in de stad is nu sale, i love it! Ik heb daar dit ontzettend toffe, bijpassende shirtje gekocht. Hij hing op een rek met allerlei shirtjes die nu nog maar €5,- kostten! Die kon ik natuurlijk niet voorbij laten gaan.

Ik heb dit shirtje in een maat M genomen omdat hij dan wat langer mee kan gaan, als ik dan dikker word misschien of iets dergelijks, haha! Ook vind ik het leuk en speels staan als ik hem zoals op de foto in mijn broek kan doen. Gek op deze top!




En ja, natuurlijk kon ik het ook weer deze maand niet laten om nieuwe make up te kopen. En ja, in de sale. Catrice en Essence zijn op dit moment weer bezig met het assortiment te vernieuwen. Deze matte oogschaduw van Catrice wou ik al heel graag bemachtigen, maar kwam er eigenlijk steeds niet aan toe. Binnenkort een review!


Het tweede product wat ik bij de Kruidvat heb gekocht zijn deze 3 pack reinigingsdoekjes. Mijn reinigingsdoekjes waren al een tijdje op en toevallig was ik erg benieuwd naar wat voor effect deze zouden hebben. Hiervan zien jullie binnenkort ook een artikel!


Jullie weten wel inmiddels dat ik gek ben op koopjes, en ja, daarom kon ik deze ontzettend schattige strikjes bij het Kruidvat ook niet laten liggen voor die kleine 1 euro! Ik zie de afgelopen tijd veel haarstijlen voorbijkomen met strikjes, en dat leek mij zelf ook wel heel leuk om een keer te dragen. Nu ik deze al zo'n maand in mijn bezit heb, heb ik ze al denk ik zo'n 2 á 3 keer naar school gedragen. Ik krijg er veel complimenten over, dus daar ben ik blij om!




Dan heb ik als laatste van deze Collective Haul deze LE Blush van Essence gekocht! Jullie hebben 'm vast al voorbij zien in een review, want die staat inmiddels al online! 

En dan was dit het alweer! Ik heb helaas niet veel gekocht deze maand, misschien word dat in februari wat meer! Graag zou ik nu ook wat meer willen sparen als ik binnenkort naar de Primark in Groningen ga! 

Ik zou het leuk vinden als je wat vaker op mijn blog komt kijken!

Liefs!
--------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x