Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Catrice Velvet Matt Eyeshadow






Hee hoi! Net zoals gisteren, heb ik vandaag weer een extra artikel voor jullie. Vandaag ga ik deze hele mooie, matte oogschaduw van Catrice reviewen. Het is een paarse, matte oogschaduw. Heel mooi! Deze was afgeprijsd van €3,99 voor €2,00! Ze gaan namelijk uit het vaste assortiment, zo jammer..


Dit is de kleur: 040 Al Burgundi. Ik gebruik normaal nooit zulke donkere oogschaduws, dus ik vond het wel een mooie uitdaging aangezien hij toch niet heel duur was!



De kleur heeft veel pigmentatie, dat is in iedergeval al een dikke pluspunt. Maar ook bleef er veel kleur achter op mijn vinger toen ik aan het swatchen was.. Dat betekent wel dat de kleur goed op je oog blijft zitten!



Dit is uiteindelijk het eindresultaat. Ik moet eerlijk toegeven, ik moet heel erg wennen aan de substantie van de oogschaduw. Ik heb hier 3 lagen oogschaduw aangebracht, en 't valt me eigenlijk best wel tegen.. Of ik kon gewoon niet goed de oogschaduw op mijn kwast krijgen, of het is gewoon zo.

De oogschaduw komt erg licht over, maar is op zich wel mooi om op te bouwen in donkerheid.

Catrice Velvet Matt Eyeshadow €3,99, nog heel even te koop bij Kruidvat & Trekpleister.

Lots of love,

Fardau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x