Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Quote #5


Welkom bij 'Quote #5!' Ongeveer elke week behandel ik een quote om de week goed mee te beginnen, af te sluiten, of het weekend in te gaan!



Vandaag wil ik het hebben over de volgende quote:

'Don't be afraid to fail. Be afraid not to try.' 

Hoe meer ik naar deze quote kijk, en keer op keer opnieuw lees, hoe mooier hij bij me binnenkomt. Een van de dingen, waar ik vandaag over nadacht, is eigenlijk dat ik dingen doe die ik leuk vind. Ik ben, begonnen, met mijn blog in 2013. Nu, 2016. Gewoon 3 jaar geleden dat ik hiermee begonnen ben. En kijk waar ik sta. Met bijna 25000 weergaven. 25000 verschillende mensen die naar mij kijken, maar vooral mijn berichten lezen. Ik ben zo zo zo enorm trots op jullie. Jullie, mijn lieve lezers, hebben mij gemotiveerd om door te gaan met bloggen.. Gewoon omdat jullie een lach op je gezicht krijgen als er een nieuwe post online staat. En dan maakt het niet uit, of het een tag is, een shoplog, of gewoon een persoonlijk artikel. Alles word zo ontzettend goed ontvangen. 

Toch heb ik er een tijdje over nagedacht om misschien wel te stoppen, stoppen met de passie waar ik ontzettend veel liefde voor heb. Ik zie jullie niet als mensen die zomaar even op mijn site kijken, om te zien hoe het met mij gaat. Ik zie jullie, als ontzettend lieve lezers, die elke dag maar weer terugkomen op mijn blog, om een lach op hun gezicht te krijgen.. 

"Volg je dromen, laat je dromen niet uit de weg gaan door andere mensen, want als jij echt iets wilt, dan kom je er, geloof me."

Bedankt voor jullie support. Echt, bedankt voor alles.' 

---------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x