Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn favoriete lippenbalsems


Vandaag heb ik een artikel voor jullie over mijn 5 favoriete lippenbalsems! Met dit koude weer zijn mijn lippen ontzettend droog en gaan ze eigenlijk bijna wel kapot..



Ik heb verschillende soorten lippenbalsems die ik erg fijn vind. Ben jij benieuwd welke dat zijn? Blijf dan vooral gezellig even verder lezen!


Ik smeer eigenlijk het hele jaar door met lippenbalsems. Dit omdat ik ontzettend gevoelige lippen hebt en die al gauw uitdrogen. Maarja, welke zijn nu eigenlijk mijn favoriet? Aan lippenbalsems heb je tientallen mogelijkheden. Lippenbalsems met een kleurtje of een smaakje, zoals lipsmackers die ook in dit artikel voorkomen!

Mijn 5 favorieten:

1. W7 Lip Bomb.
Deze dupe heb ik een paar maanden geleden gekocht bij de op=op voordeelshop! Het is een dupe       van de EOS lippenbalsems. EOS is moeilijk te verkrijgen hier in Friesland, en ook een stukje           duurder dan dat je ze in Amerika kan kopen. Van W7 zijn er 3 verschillende soorten verkrijgbaar.

2. Kruidvat Hydra Soft Lippenbalsem.
Eigenlijk een bekende en de meest simpele ook nog is. Hun lippenbalsems zijn budget en ook nog is heel erg fijn! Ik heb deze soort al meerdere keren opnieuw gekocht. Inmiddels heb je hier ook verschillende varianten van, met bijvoorbeeld een kleurtje, maar deze blijf ik vrijwel het fijnst vinden!

3. Fanta Lipsmacker in Pineapple.
'Lipsmackers?' zul je misschien wel denken. En ja, die zijn al een tijdje 'uit de tijd.' Ik heb op mijn 14e verjaardag een pak met 8 lipsmackers van een vriendin gekregen, toen destijds was dat helemaal een hype! Lipsmackers zijn 9 van de 10 keer transparant en hebben eigenlijk bij elke soort wel een lekker smaakje.

4. Babylips in 'Punch.' 
Naast deze 3 ontzettend fijne lippenbalsems heb ik ook wel de meest bekende, Babylips! Deze lippenbalsem geeft een subtiele roze kleur op de lippen. Voor Babylips is er heel veel reclame geweest en in iedere Kruidvat is er nu wel Babylips te verkrijgen. Ook in verschillende varianten.

5. Coca Cola Lipsmacker in Cola Vanille.
Wauw. Dit is echt mijn favoriet op dit moment! Ik kan wel urenlang aan de lipsmacker ruiken. Deze gebruik ik dagelijks, want hij is bijna op!

Ben jij fan van een van deze lippenbalsems en wat is jouw favoriet op dit moment?

Liefs, Fardau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x