Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

I love... Raspberry & Blackberry hand lotion


Heb je dat ook wel is? Je hebt een product al heel lang op je wishlist staan, en dan krijg je het zomaar voor je verjaardag!



Prachtige producten vind ik het. Producten uit de lijn van I love...



Zo'n bijna twee weken geleden was ik jarig. 27 december om precies te zijn. Al tijden heb ik een oogje op de producten van de lijn I love.. uit de Douglas. Maar oh, wat vind ik het prijzig. Voor een pot bodybutter betaal je al gauw boven de €5,-. En wat ben ik spontaan verliefd op alleen al dit tubetje. Een rood/roze kleurtje, met een gave lettertype erop wat het onweerstaanbaar maakt.



Ik pakte het tubetje en begon wat op mijn hand te smeren. Al vanaf ik de tube alleen nog maar open deed kwam er al een sterke geur uit! Sommige geuren die sterk zijn vind ik meestal too much, maar deze rook echt lekker! 

De geur verdween ook gewoon niet toen ik het op mijn hand smeerde. Ik vind 'm superfijn. Hij voelt romig aan op mijn huid en de geur blijft ook een tijd hangen!


Nog even kort iets meer info over deze beauty, I love.. Raspberry & Blackberry super soft handlotion. Je hoeft maar een klein beetje te gebruiken, en je hele handen ruiken al naar frambozen!

Mocht je de I Love... Raspberry & Blackberry Hand Lotion ook in je armen willen sluiten? Hij kost €3,95 en is te koop bij de Douglas. Er zit 75 ML in!

------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x