Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Etos Color Care Lipstick | Review


Het is je vast niet ontgaan dat ik eigenlijk nooit bij de Etos kom. Ik kom altijd wel bij elke drogist, behalve bij de Etos. Ik keek wat in de reclamefolders..



Totdat ik even in de Etos reclame folder keek, er stond in dat alle lipsticks van de Etos 20% kassakorting hadden! En ja, dan word je wel heel erg nieuwsgierig..

Dan wil ik dat natuurlijk niet missen! Mijn eerste Etos lipstick. Etos heeft een wat eigen, standaard make-up assortiment. Ik was vooral benieuwd naar de lipsticks! Dus toen ik deze, matte kleur, in de schappen lag liggen, nam ik 'm gelijk mee!


Als Matte lipsticks fan, leek het me toch erg leuk om gelijk een Matte variant van de Etos lipsticks mee te nemen!


Dit is kleur 'La Vie en Rose.'




Yeay! Een prachtige rode, matte lipstick.




De swatch verraste me! De kleur is zo mooi.. De lipstick is zeker matt, en droogt mijn lippen ook niet uit. De prijs die je ervoor betaalt is ook lekker budget.


Zoals je merkt ben ik best wel enthousiast! Ik heb er helemaal geen probleem mee als ik mijn stash nog een keer met een mooie Etos lipstick mag uitbreiden! Als je houdt van een rood kleurige lipstick met een matte finish, is dit misschien wel wat voor jou!

De Etos Color Care lipsticks zijn voor €2,99 verkrijgbaar bij de Etos!

Wat is jou laatste beauty aankoop?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x