Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Beauty Wishlist – Januari 2016


Ik zet eigenlijk bijna nooit mijn wishlist's online, want eerlijk gezegd wil ik proberen te sparen! Of het is soms veel te duur..


Items die duur zijn, of nog niet verkrijgbaar zijn in de winkels, komen meestal op mijn wishlist terecht. En nu dacht ik, we zijn pas net in het nieuwe jaar, en ik zal toevallig al wat dingen op mijn wishlist hebben gezet.. Oeps?!

W7 Make up In The Buff Eyeshadow Palette €7,99.
Sinds ik super goede dingen over W7 heb gehoord, krijg ik dit palette eerlijk gezegd niet meer uit mijn gedachten.. Het merk W7 is al heel lang op de markt, maar ik ben altijd erg benieuwd naar reviews als er nieuwe, populaire merken ontstaan. Ik koop graag dingen die al een beetje bekend zijn. En natuurlijk niet al te bekend, want bijvoorbeeld bij LE van Catrice of Essence koop ik het gewoon zonder dat ik een review ervan heb gelezen.

De verpakking alleen al is prachtig. Maar de inhoud is natuurlijk nog mooier. Ik heb zo'n 2 weken geleden de kans gekregen om dit palette te kopen. Maar ik moest een keuze maken tussen mijn eerste Sleek palette of mijn eerste W7 palette. En ja, dan ga ik eerder voor Sleek aangezien dat merk hier in Friesland bijna nergens verkrijgbaar is! 

Essence Glossy Stick / Velvet Stick Matt Lip Colour €1,99.
Dan een product die ik eigenlijk nog lang niet kan kopen. Deze producten zijn pas te koop in de nieuwe collectie van de lente/zomer van 2016! Het is echt een gave collectie! Hierover schrijf ik later een artikel en deel ik alle mooie nieuwe producten met jullie. De Velvet Sticks Matt Lip Colour lijken me geweldig!

Philosophy Vanilla Birthday Cake Shampoo €20,65.
Een item wat eigenlijk al maanden op mijn wishlist staat. En ik geloof bijna wel op die van elke beauty blogger! Het is een best wel prijzig merk wat ze verkopen bij de ICI Paris XL. Waar ik ook eigenlijk bijna nooit kom omdat het mij veelte duur is. En ja, een nieuw jaar, met nieuwe kansen! En ik vind dat deze er zeker op mag staan. 

MAC Cosmetics Lipstick in Russian Red €19,50.
Ik heb nu 2 dupe lipsticks van MAC, die ik trouwens echt ontzettend fijn vind. Maar eigenlijk ben ik wel heel benieuwd naar een echte MAC lipstick. Ik wil er echt graag een. Maar ze zijn ook gewoon zo prijzig! Vooral omdat ze zo duur zijn, heb ik er toen voor gekozen om dupes te kopen! Gewoon om even te kijken hoe ik dat ging ervaren, en daar ben ik zeer tevreden over! 

Essence I ♥ Colour Intensifying Eyeshadow Base €2,59.
En ja, nog een product die ik pas bij de nieuwe collectie van Essence in de lente/zomer van 2016 kan kopen. In die collectie waren bepaalde producten waar ik eigenlijk wel heel erg benieuwd naar ben. En daar zijn deze twee producten van. Momenteel heb ik een nieuwe baan en werk ik veel, dus dan kan ik weer investeren in producten voor mijzelf! 

Dit was mijn beauty wishlist van producten die ik maar al te graag aan mijn make up stash zou willen toevoegen! Voor een aantal producten ben ik wel zeker dat ik deze ga kopen in 2016, bij wat andere weet ik het nog niet zeker. 

Wat heb jij op je beauty wishlist staan?

--------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x