Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Quote #3


Welkom bij Quote #3! Bij ''Quote #?'' behandel ik ongeveer elke week een quote om de week te beginnen! 


Bron foto, klik hier.

Vandaag wil ik het met jullie hebben over de volgende quote:

Hello. You're looking gorgeous today.' 

Soms heb ik wel even het gevoel dat niemand mij ziet staan. Iedereen let op elkaar. Wat voor uitstraling wij uiten, wat wij dragen, maar vooral hoe wij ons gedragen. Tegenwoordig let iedereen te veel op elkaar. En daar baal ik soms wel heel erg van. Wat maakt het nou uit, hoe jij je opstelt tegen anderen? Als jij maar positief blijft. Wat maakt het nou uit, wat je draagt! Als jij het maar leuk vind en je er goed in voelt. Op school voel ik mij soms heel erg bekeken als ik door de gangen loop. Zal er misschien dan een haar plukje raar zitten? Of.. Misschien zie ik er ook wel heel erg stom uit volgens die andere mensen.. 

Zelf vind ik het heel lastig om dit los te laten. Ik trek heel snel dingen persoonlijk tot mij aan. Als mensen op school in de gangen naar mij kijken, dan heb ik al gelijk het gevoel dat ik er lelijk of stom uitzie. Deze quote laat mij inzien dat je gewoon moet doen wat je zelf leuk vind! Trek je niks aan wat andere mensen er van vinden. Want, echt waar. Dit overkomt mij niet alleen, maar iedereen. Niemand is perfect. En dit proces gaat je hele leven door, mensen hebben nou eenmaal commentaar op iedereen.. En daar is niets mis mee, als het jou maar niet kwetst of naar beneden haalt!

Dus, denk vooral aan jezelf. Zet mensen opzij die jou naar beneden halen. En geniet van het leven, doe wat jij leuk vind. En laat mensen commentaar hebben. 

Vind jij het lastig om elke dag tegen jezelf te zeggen dat je mooi bent zoals je bent?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x