Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Outfit inspiratie - Brrrr, winter!


Kerst komt eraan! Dat betekent dat de herfst weer is voorbij gevlogen voor mijn gevoel. De winter is aan de beurt. 


Ik hou er ook eigenlijk wel van om veel zwart te dragen. Dat doe ik nu ook nog heel veel nu het nog 2 weken herfst is. Het liefst niet mijn gehele outfit met zwarte dingen, dat vind ik saai. 

Bij de winter denk je al heel snel aan veel wind, regen, vrieskou en (ik hoop) heel veel sneeuw! Daarom draag ik graag lekkere warme kleding. Nu het herfst is heb ik nu alvast mijn kerst onesie gekocht! Die heb ik besteld bij boohoo en hij zit heerlijk! Toch kan de zon in de winter soms ook schijnen, en dan wil je natuurlijk alsnog wat warmer gekleed zijn dan in de herfst. Want ja, de winter is en blijft koud! 

Zoals jullie zien heb ik gekozen voor wat donkere kleuren. Vooral de combinatie van de roodgekleurde dr. Martens en de zwarte skinny jeans trokken mij aan om deze outfit te laten zien aan jullie. 

Ik heb gekozen voor een zwarte skinny jeans. Een zwarte jeans kan je eigenlijk wel in elk seizoen dragen. Of naja, wat zeg ik. Met uitzondering van de zomer dan. De zon trekt zwart aan als een warme kleur. Perfect voor de winter dus. 

Ook de dr. Martens vind ik ontzettend leuk en zou ze zelf ook graag willen hebben. Heerlijk voor in de winter. Leuk! 

Een outfit is natuurlijk niet helemaal compleet zonder een shirt of trui er boven op. Daarom koos ik voor een vrij basic shirtje. Dan is de outfit niet te druk en ook niet te saai. Als ik er een druk shirtje op zou doen dan zou die gehaaid vloeken met de dr. Martens. En dat heb ik zo voorkomen door er een leuk streepjes top op te doen. 

En, niet te vergeten, een accessoire! Die mag ook eigenlijk niet ontbreken in een outfit. Al draag ik niet altijd elke dag sieraden. De ketting geeft de outfit net wat meer kleur en uitstraling. Een extraatje.

Wat draag jij het liefst in de winter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x