Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Opgemaakt: Kruidvat - Kaars | Review


Een ding wat voor mij echt niet kon ontbreken bij de herfst, en de winter trouwens ook, zijn geurkaarsen! Van basic waxinelichtjes tot heerlijke geurkaarsen..



Het maakt me eigenlijk niet veel uit. Als er maar een leuk lichtje brand in de kamer, Voor mijn moeder haar verjaardag op 20 november heb ik voor haar deze kaars gekocht van de Kruidvat. Nu hij opgemaakt is, vond ik het ook wel nodig om er een artikel over te schrijven aangezien ik er zo tevreden over ben!

Ik had kaarsen van het Kruidvat eigenlijk nog nooit geprobeerd. Vooral omdat ik hier elke keer voorbij liep werd ik wel is nieuwsgierig. Ik dacht altijd, dat de goedkopere varianten van kaarsen nooit zo lang brandden. Dat je altijd maar verschrikkelijke dure kaarsen moest kopen voordat je pas echt een sterke geur in je kamer rook. Maar daar heb ik van geleerd! Omdat mijn moeder jarig was een paar weken geleden, kocht ik bij Kruidvat deze Wild Berries kaars!


Ik koos gelijk voor de grotere variant. Hij ruikt zo lekker! Ik bedoel, als je de kans krijgt om een grotere variant te kopen voor ongeveer dezelfde prijs, moet je het ook doen! De kaars heeft 1 lontje en heeft ongeveer 20 branduren.


De kaars zit in een best wel zware glazen pot. Er zit ook gewoon een glazen deksel op. De binnenkant van de deksel heeft een rubberen rand, waardoor hij ook echt goed op de kaars zelf blijft zitten.


Ik moet bekennen dat ik hier eigenlijk wel heel erg tevreden over ben. Al brand de kaars niet en ik open de glazen pot, verspreid de geur zich al in de kamer. Inmiddels heb ik hem al helemaal opgemaakt en het valt me op hoe sterk de geur is. Na een kwartier ruik je 't echt door de hele kamer.

De Wild Berries Kaars van de Kruidvat vind ik echt een aanrader, je haalt er een heerlijke fruitgeur mee in huis! En ook super de kaars ook helemaal niet zo duur is!

De Wild Berries Kaars van de Kruidvat kost €2,99.

Voor welke geurkaars ga jij voor in de herfst/winter?

----------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x