Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

My Christmas in Pictures | Overstroming & 1e kerstdiner van het jaar


Het was eindelijk zo ver.. Kerst stond voor de deur! Met de vele stress die er was, heb ik niet veel foto's gemaakt, ik hoop dat jullie het alsnog leuk vinden!



Wij doen met kerst eigenlijk niet veel speciaals. We doen vaak een wandeling in een bosgebied hier vlak in de buurt, en eten speciaal eten in de avond dan dat we normaal doen. Ik heb echt een drukke dag achter de rug.


Goedemorgen, het was net zoals woensdag een regenachtige dag! Ik had mijn wekker om 9 uur gezet, maar ik was zo moe dat ik er doorheen geslapen ben en pas om 10 uur opstond..


Zo'n uur later stapte ik pas onder de heerlijke warme douche. Ik heb echt een uur beneden gezeten met mijn mobiel, beetje achter social media gezeten. Overal zag ik leuke Merry Christmas berichtjes voorbij komen op facebook en op instagram.



En dit was mijn outfit voor 1e kerstdag. Mijn fav coltrui shirtje van de C&A! Ik vind 'm zo mooi staan bij mij. De col is wat te hoog voor mij omdat ik een maatje L genomen heb. Ik heb een vrij lang bovenlichaam en lange armen, dus een M'tje zat er helaas niet in bij mij.. En mijn zwarte broek komt van H&M Divided!


Mijn kerstochtend was echt chaotisch. Ik begon met mijn make up pas rond kwart voor 12. Aangezien ik eerst wat inspiratie deed uit video's, aten we ook wat later. En wat een chaotisch bureau hé. Haha!


En zo werd mijn kerstlook uiteindelijk! De oogschaduw zie je niet goed, ik heb ook vrij lichte kleuren gebruikt omdat ik graag een shimmery eyeliner onder mijn ogen wou. Soms kies ik voor een wat fellere lipstick, maar vandaag hield ik het neutraal. 


Nog net voordat wij aan ons kerstlunch begonnen, besloten we om nog even de kersttoespraak van koning Willem Alexander te kijken. Het ging er eigenlijk een beetje om dat wij ons veilig moeten voelen in Nederland. Zonder te veel bij de aanslagen stil te staan. Natuurlijk is het super erg wat er op dit moment gebeurd in de wereld, maar wij moeten ons wel veilig blijven voelen in Nederland! 


Dit was onze kerstlunch vanmiddag! (En ja, als je een Jip en Janneke bord ziet, we bewaren nog alle kinderlijke bekers en borden. Hier eet ik dus gewoon mee.) En dat blijft leuk, hihihi.




Vanmiddag ben ik met mijn ouders en mijn hondje even naar een natuurgebied geweest te wandelen! Zoals ik al zei, doen we bijna niks met kerstmis. Daarom vond ik het erg fijn om even een stuk te wandelen, hier en daar wat te fotograferen. I love it. 


Nadat ik terug was van de boswandeling, besloot ik om al mijn foto's van mijn oude laptop over te zetten naar mijn nieuwe laptop. En pfoe, dat duurde me veel te lang..




Kerstdiner!
We aten:
- Varkenshaas.
- Rosti.
- Aardappelkroketjes.
- Boontjes met speklapje eromheen.

En het was heerlijk! 


Ja, en toen ging het helemaal mis vanavond.. We waren klaar met ons kerstdiner, tot dat mijn vader ons hondje zou uitlaten. Hij zou naar het hok toe lopen, en echt waar. Het stond vól met water.. De afvoer is al dagen niet oké en nu ging het mis. Het water liep vanuit de leidingen zo het hok in. 
Ik was echt geschrokken, ik heb al zo lang naar kerst uitgekeken en dat overkomt ons dit! 

We hebben de monteur gebeld, en gelukkig waren hun 24 uur per dag beschikbaar. Dus ook op kerstavond. Hij kwam rond 8 uur en ging 10 uur weer weg. Dure grap zeg.. Gelukkig is het nu opgelost! Daar ben ik heel blij om.

Zo, dit was mijn 1e kerstdag. Een dag die best wel even heftig was. Maarja, morgen nog een kerstdag en dan zondag mijn verjaardag. Komt vast allemaal wel goed. 

Heb jij een leuke 1e kerstdag gehad?
Liefs, Fardau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x