Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn herfst favorieten van 2015!


In de herfst gebruik ik andere producten dan in de winter. In de winter ga ik vaak voor wat koelere kleuren dan in de herfst.



In de herfst vind ik het totaal niet mooi staan als ik lichte kleuren oogschaduw gebruik. Of bijvoorbeeld een nude lipstick. Ik ga veel liever voor donkere kleuren in de herfst. In deze post laat ik graag aan jou zien welke producten favoriet waren tijdens de herfst van 2015!



Essence lipstick 04 On The Catwalk - Voorheen droeg ik bijna geen lipstick, maar sinds kort koop ik er steeds meer! Als ik dan toch een kleurtje wil dragen in de herfst, dan kies ik vaak voor deze van Essence. Ik vind het heerlijk om warme tinten lipstick te gebruiken in de herfst. Dit is een donker, rode tint lipstick. Hij is romig en geeft goede pigment af!  Voor een review, klik hier.




Catrice Chocolate Nudes Eyeshadowpalette - Ik ben sinds kort ook super fan van deze oogschaduwpalette van Catrice! Deze heb ik 4 maanden geleden gekocht bij een aanbieding bij het Kruidvat, alle Catrice paletten kostten namelijk toen maar €3,00 i.p.v. €4,99! De kleuren zijn warm en geven mooie pigment af. En natuurlijk is de prijs ook erg fijn! Mijn favoriet van deze herfst.  Voor een review klik hier.




W7 EOS lipbalm dupe, Lip bomb - Dit is een soort van EOS lipbalm dupe. Aangezien de EOS lipbalms ook altijd zo'n vorm hebben. Ik ben zeer tevreden over deze lipbalm van W7. Hij is totaal niet vet op mijn lippen en maken ze erg zacht. ➤ Voor een review klik hier.






Essence All About Matt Fixing Compact Powder - Dit product heb ik nu inmiddels al 3 keer opnieuw gekocht! En toch blijft hij echt mijn favoriet. Elke seizoen weer. Hij geeft een matt effect en daar ben ik enorm blij mee! Hij geeft geen restjes witte poeder af en dat is ook een groot pluspunt. De poeder pakt veel op mijn poederkwast, daarom hoef ik niet veel poeder te gebruiken!  Voor een review klik hier. 




Rimmel London foundation - Dit product gebruik ik al een tijdje. Sinds de DA Drogist hier in mijn winkelcentrum failliet ging, was alle make - up 20% korting. Ik was toen destijds al een hele lange tijd op zoek naar een perfect foundation die precies bij mijn huidskleur aansloot. Daarom was het voor mij al heel wat toen ik deze foundation vond van Rimmel London. Hij was prijzig, dat kopt. Maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad! Een top product. ➤ Voor de review, klik hier. 


Dan waren dit mijn herfst favorieten van 2015! Ik ben ook erg benieuwd naar jullie favorieten.

Liefs,
Fardau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x