Volg me via bloglovin!

Follow

Search This Blog

Mijn 5 best bekeken artikelen uit 2015!


Nog een nachtje slapen en het is alweer 1 januari 2016. Het is te snel gegaan! Gelukkig heb ik dit jaar weer onwijs genoten van al jullie reacties en weergaven!



Deze week zag ik al op een aantal blogs weer 'de best gelezen artikelen van 2015' voorbij zien komen. Ik wil vandaag ook heel graag terugblikken op een succesvol jaar als het gaat om Beautyvanmij! Ik ben zo trots op mezelf, maar ook vooral op jullie!

Soms steek ik heel veel tijd in een artikel en dan vind ik het maar weer jammer dat hij uit mijn home pagina van mijn blog verdwijnt.. En daarom is het natuurlijk extra leuk om de best gelezen artikelen uit 2015 extra in het zonnetje te zetten! Als je mij al wat langer volgt, dan herken je de meeste artikelen wel.

1. Collective Haul - Beetje februari/maart - met o.a. Kruidvat, Action en H&M! - Extra 


Ik vind het supertof om zo nu en dan gekochte producten te laten zien op mijn blog. En dat word ook supergoed ontvangen merk ik wel. Op dit moment zijn die artikelen wat uit het beeld, omdat ik op dit moment niet veel koop als het gaat om kleding. Daar zien jullie binnenkort weer meer van terug! De shoplog vind je hier! 

2. Outfit - black & basic. 


Begin 2015 heb ik erover nagedacht om een keer een outfit post online te zetten. En ja, dit heb ik gemerkt. Ook dit werd supergoed ontvangen door jullie. Ik ga er meer mee experimenteren en binnenkort komt er een uitgebreide OOTD artikel aan! Lees het gehele artikel over deze outfit hier! 

3. Schoolspullen shoplog! Met o.a. Hema, Action & V&D! 


Afgelopen zomervakantie, alweer een paar maanden geleden, heb ik voor het eerst op mijn blog een school spullen shoplog online gezet. Ik heb hier ook heel veel tijd en moeite in gestopt. Daarom ben ik ook zeer trots dat dit artikel hier in deze lijst mag staan! Lees hier de school spullen shoplog! 

4. Quote #2


Sinds kort ben ik met een nieuwe serie begonnen op mijn blog. Op de een of andere manier kwam ik te kort aan om mijzelf even te kunnen luchten. Even mijn stress uittypen, en jullie vinden het geweldig om te lezen. Ik ben een persoon die heel wat van z'n leven wil maken maar dat ook vooral goed wilt doen. Op dit artikel ben ik ook weer zeer trots. Het artikel over deze quote vind je hier. 

5. Zwitsal op 't wangetje 


Het vijfde artikel en ook het laatste in deze top 5! Een uitgebreide review over deze crème van Zwitsal. Je kunt het artikel hier terug lezen. 


En dit waren ze dan! De vijf artikelen die het beste zijn gelezen dit jaar. In sommige artikelen besteed ik wat meer tijd dan in de ander. Ik hoop dat jullie het afgelopen jaar met plezier naar mijn blog hebben gekeken en hopelijk blijven jullie dat in 2016 nog steeds doen!

Liefs,
Fardau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! x